Priority
Priority wordt UPC Business
Priority heet vanaf 1 januari 2010 UPC Business. Met de nieuwe naam is
de integratie van de zakelijk leverancier van telefonie, data en
internet en UPC Nederland voltooid. `Door deze logische laatste stap
in het integratieproces zijn we klaar voor de toekomst', zegt
Frans-Willem de Kloet, managing director van UPC Business in Europa en
ad interim directeur Priority. De dienstverlening in Nederland
verandert niet.
De Kloet licht toe: `Nu de integratie voltooid is, is de tijd rijp om
met één gezicht naar onze klanten en partners naar buiten te treden.'
Diederik Karsten, CEO UPC Nederland, vult aan: `Op deze manier willen
we nog meer synergie halen uit beide organisaties. Voor onze klanten
en voor onszelf. De afgelopen jaren profiteren we al van de
samenwerking, bijvoorbeeld bij innovaties rond de kleinzakelijke
markt.'
Klantgerichte service blijft centraal staan
`Onze klanten en partners in Nederland zullen geen verandering merken
in onze dienstverlening. Zij krijgen nog steeds de persoonlijke
service zoals ze die van Priority gewend zijn. Ook bij UPC
Business kunnen onze klanten snel schakelen met de mensen die ze
kennen,' verzekert de Kloet.