Gemeente Grootegast


Onderzoek naar de dienstverlening van gemeente Grootegast

Onderzoek naar de dienstverlening van gemeente Grootegast In 2007 is een inwonersonderzoek gehouden over de dienstverlening van gemeente Grootegast. Het resultaat van dit onderzoek was dat inwoners positief waren over de dienstverlening. Maar iets wat goed is moet ook goed blijven, of zelfs nog beter worden. Daarom wordt deze maand opnieuw een onderzoek gehouden. Om een vergelijking met andere gemeenten van vergelijkbare grootte te maken, worden de resultaten van dit onderzoek ook gebruikt voor deelname aan 'waarstaatjegemeente.nl'.

Voor deelname aan 'waarstaatjegemeente.nl' zal naast een inwonersonderzoek, ook een zelfonderzoek en een onderzoek naar de baliedienstverlening worden uitgevoerd. Voor het zelfonderzoek levert de gemeente gegevens aan uit de gemeentelijke administratie. Het onderzoek naar de baliedienstverlening wordt gehouden onder bezoekers van het gemeentehuis. Bij het verlaten van het gemeentehuis zal hen worden gevraagd om een vragenlijst in te vullen over het zojuist afgelegde bezoek. U zult begrijpen dat het belangrijk is om een duidelijk beeld te krijgen van de manier waarop inwoners tegen de dienstverlening aankijken. Zoals gezegd: in 2007 was u goed te spreken over onze dienstverlening, maar iets wat goed is kan misschien nog beter. Uw mening is daarom van belang en we rekenen op uw medewerking. Het is mogelijk dat u tot de groep inwoners behoort die een vragenlijst krijgt toegestuurd. U heeft dan de mogelijkheid om de vragenlijst in te vullen en retour te sturen of digitaal in te vullen. Door uw medewerking aan het onderzoek kunt u ook nog een geldprijs winnen van ⬠150.