Gemeente Grootegast
Onderzoek naar de dienstverlening van gemeente Grootegast
Onderzoek naar de dienstverlening van gemeente Grootegast In 2007 is
een inwonersonderzoek gehouden over de dienstverlening van gemeente
Grootegast. Het resultaat van dit onderzoek was dat inwoners positief
waren over de dienstverlening. Maar iets wat goed is moet ook goed
blijven, of zelfs nog beter worden. Daarom wordt deze maand opnieuw
een onderzoek gehouden. Om een vergelijking met andere gemeenten van
vergelijkbare grootte te maken, worden de resultaten van dit onderzoek
ook gebruikt voor deelname aan 'waarstaatjegemeente.nl'.
Voor deelname aan 'waarstaatjegemeente.nl' zal naast een
inwonersonderzoek, ook een zelfonderzoek en een onderzoek naar de
baliedienstverlening worden uitgevoerd. Voor het zelfonderzoek levert
de gemeente gegevens aan uit de gemeentelijke administratie.
Het onderzoek naar de baliedienstverlening wordt gehouden onder
bezoekers van het gemeentehuis. Bij het verlaten van het gemeentehuis
zal hen worden gevraagd om een vragenlijst in te vullen over het
zojuist afgelegde bezoek. U zult begrijpen dat het belangrijk is om
een duidelijk beeld te krijgen van de manier waarop inwoners tegen de
dienstverlening aankijken. Zoals gezegd: in 2007 was u goed te spreken
over onze dienstverlening, maar iets wat goed is kan misschien nog
beter. Uw mening is daarom van belang en we rekenen op uw medewerking.
Het is mogelijk dat u tot de groep inwoners behoort die een
vragenlijst krijgt toegestuurd. U heeft dan de mogelijkheid om de
vragenlijst in te vullen en retour te sturen of digitaal in te vullen.
Door uw medewerking aan het onderzoek kunt u ook nog een geldprijs
winnen van ⬠150.