AEGON start radiodocumentaire Eerlijk over 'Later'
05/10/2009 14:23
AEGON Nederland
De Eerlijk over.. campagne van AEGON krijgt, na TV en print, een vervolg op de radio. Ter promotie van het nieuwe pensioenproduct van AEGON - het AEGON Modulair Pensioen - start de Haagse verzekeringsmaatschappij vandaag met een radiodocumentaire.
"Wij voelen ons als grootste verzekeraar van collectieve pensioenen verantwoordelijk voor die financiële bewustwording en ontwikkeling van mensen. Als financiële dienstverlener zijn wij medeverantwoordelijk voor de gezonde financiële ontwikkeling van de samenleving. Wij moeten ervoor zorgen dat onze klanten hun financiën kunnen begrijpen. Dat doen we door een eerlijke dialoog waarin we het niet mooier maken dan het is. Dat moet ertoe leiden dat mensen weten en voelen dat ze op tijd keuzes moeten maken voor later. Dat willen we overbrengen met onze radiodocumentaire." aldus Marcel Evertsen, Hoofd Commerciële Communicatie van AEGON.
Het pensioenproduct maakt het mogelijk om een pensioenregeling samen te stellen al naargelang de wensen van de werkgevers en werknemers. Door de modulaire opbouw zijn binnen een pensioenregeling meer dan 25 combinaties van ouderdoms- en partnerpensioen mogelijk. Zowel gebaseerd op beschikbare premie als op salaris en diensttijd. De wens van de klant is het uitgangspunt.
De Eerlijk over Later - printcampagne won afgelopen donderdag de Sanoma Woon Award voor de beste wooncampagne. Uit ruim 250 uitzendingen werd de campagne door de jury als beste bekroond. ".. het bedrijf weet de lezer duidelijk te maken dat de toekomst er met een pensioen van AEGON nog steeds goed uitziet.", aldus het juryrapport.
http://www.aegon.nl/modulair
http://www.aegon.nl