Ingezonden persbericht
Giarte Outsourcing Performance 2009: Schuberg Philis behaalt hoogste score klanttevredenheid voor vierde achtereenvolgende jaar
Amsterdam, 2 oktober 2008 - Voor het vierde opeenvolgende jaar heeft Schuberg Philis de hoogste klanttevredenheidsscore op het gebied van Infrastructure Management outsourcing behaald. Hiermee heeft Schuberg Philis tevens de hoogste score voor de hele outsourcingbranche. Dit is tijdens de Giarte Outsourcing Performance Day 2009 bekend gemaakt.
Van alle door Giarte onderzochte outsourcing providers heeft Schuberg Philis het hoogste aantal promotors (klanten die het bedrijf zeker aanbevelen bij anderen), klanten die contracten willen vernieuwen en klanten die meer werk willen uitbesteden aan het bedrijf.
500 werknemers. Uit het Outsourcing Performance onderzoek blijkt dat in 2010 de Nederlandse markt voor ICT-outsourcing meer dan 6 miljard euro groot zal zijn. Waar de detacheringsmarkt klappen krijgt en bij service providers de omzet in dit segment krimpt, groeit de markt voor uitbesteding.
Managing Director Pim Berger: "Deze scores zijn het resultaat van het vakmanschap van onze medewerkers en de relaties met onze klanten en partners. Zij maken wie wij zijn. Al onze relaties zijn gebaseerd op vertrouwen en een vergaande kennis van wat iedere individuele klant motiveert en beweegt. Hierdoor kunnen wij onze klanten zeer tevreden maken en houden. De loyaliteit van onze klanten spreekt boekdelen".
Over Schuberg Philis
Schuberg Philis is een innovatieve private onderneming en belangrijke speler op het gebied van bedrijfskritische outsourcing. Het bedrijf richt zich exclusief op IT-applicaties waar ondernemingen 24 uur per dag op moeten kunnen vertrouwen. Schuberg Philis garandeert klanten 100% functionele beschikbaarheid van deze systemen.
Schuberg Philis voldoet aan de strengste standaarden voor risicomanagement en corporate governance, en kan tegelijkertijd snel inspelen op klantbehoeften.
Voor meer informatie, zie www.schubergphilis.com.
# # #
Ingezonden persbericht