Ingezonden persbericht
Rotterdam, 1 oktober 2009
NRC Media speelt in op advertentiebehoefte
Adverteerders en mediabureaus willen een zo accuraat mogelijk beeld bij de diverse doelgroepen van de media. Met de website
Om de lezers van NRC Handelsblad, nrc.next, NRC Focus en alle andere bijzondere extensies van NRC Media een gezicht te geven, beschreef NRC Media een familie die tot die groep behoort: de familie Cammaerts - Van der Vlugt. Van de ijkpersonen binnen deze familie, is op
Op het moment dat NRC Media het project lanceert, gaat de antispamwetgeving in. Vanaf 1 oktober mogen bedrijven niet langer zonder toestemming van de ontvanger ongevraagde elektronische berichten met commercieel, charitatief of ideëel doel naar zakelijke e-mailadressen sturen. Oelderik: "Wij vinden het belangrijk om onze zakelijke klanten te blijven informeren over de ontwikkelingen binnen onze dagbladen, magazines en online activiteiten. Onze producten leveren bijzonder kwalitatief bereik op. Wij vragen geïnteresseerden daarom zich te registreren via
Om in te spelen op de behoefte van adverteerder en mediabureaus, ontwikkelde NRC Media eerder al een handige online advertentietool. Op
Noot voor de redactie (