Training en congres rond het organiseren van duurzame evenementen
BERGEN NH, 20091001 -- Op 10 en 11 november 2009 krijgen organisatoren van meetings en evenementen een unieke kans om te leren hoe zij de beste en voor onze planeet meest duurzame en rendabele bijeenkomsten kunnen ontwikkelen, organiseren en uitvoeren. Gedurende deze twee dagen in het World Forum in Den Haag ontvangen zij de meest actuele en vernieuwende informatie op het gebied van MVO en duurzaamheid in relatie tot het organiseren van evenementen in de breedste zin van het woord.
Het programma voor deze inspiratiesessies ziet er als volgt uit:
De training `Duurzame Evenementen Organiseren' (dinsdag 10 november van 10.00 tot 22.00 uur)
Een intensieve training met als rode draad het verkrijgen van inzichten teneinde de beste en ecologisch meest verantwoorde bijeenkomsten te organiseren. Hierbij worden de grenzen van haalbaarheid opgezocht en aan onderzoek onderworpen. Naast algemene, nuttige tips & trics zullen drie topspecialisten op het gebied van MVO en duurzaamheid aan het woord zijn. De gastcolleges zullen worden gegeven door:
- Britta Albers: docente MVO en Events aan Hogeschool INHOLLAND, Amsterdam;
- Rolf Hofland: Creative Director van De Groenfabriek, Eindhoven
- Michiel Middendorf: General Manager World Forum, Den Haag (Golden Green Key houder)
De training wordt georganiseerd en gefaciliteerd door Bureau Bergen, het Instituut voor Groei, Genieten & Geluk. Naast het reguliere cursusaanbod onderscheid Bureau Bergen zich de laatste tijd vooral als het gaat om het bewustwordingstrajecten rond thema's als duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
En hoe een duurzaam georganiseerd congres er in de praktijk uitziet kunnen de deelnemers meteen de dag erop aan den lijve ondervinden tijdens het Nationale Duurzaamheids Congres 2009' (woensdag 11 november van 09.00 tot 18.00 uur)
Voor wie:
Voor iedereen die verantwoordelijk is voor of betrokken bij het organiseren van meetings, events en andere bijeenkomsten.
Prijzen:
* All-in pakket voor twee dagen: deelname training, toegang congres, één overnachting van 10 op 11 november in het Novotel World Forum Den Haag, twee maal lunch, één maal diner, éénmaal ontbijt, drankjes en alle cursusmaterialen op USB-stick: ¤ 1.895,00 excl. 19% BTW
* All-in pakket dag 1: deelname training, lunch en diner, drankjes en alle cursusmaterialen op USB-stick: ¤ 1.345,00 excl. 19% BTW
* All-in pakket dag 2: toegang congres, lunch, drankjes, borrel na afloop en naslag op USB-stick: ¤ 345,00 excl. 19% BTW
Inschrijven:
Aanmelden kan via info@bureaubergen.nl. Vermeld hierbij de arrangementsvoorkeur, contactgegevens en eventuele dieetwensen.
Let op: betalingen dienen vóór 1 november bij ons binnen te zijn in verband met reserveringen!
Meer informatie en het programma is te vinden via:
www.bureaubergen.nl/nieuws/53/nieuwe-training-duurzame-evenementen-organiseren.html