Gemeente Roerdalen


Roerdalen onderzoekt dienstverlening

Werken vanuit het oogpunt van de klant wordt steeds belangrijker. Daarom onderzoekt de gemeente Roerdalen hoe tevreden haar inwoners, bedrijven en verenigingen zijn over de dienstverlening. Dat doet ze door middel van een digitale vragenlijst op www.roerdalen.nl. Het onderzoek vindt plaats in de maand oktober. Met de resultaten wil de gemeente de dienstverlening nóg beter afstemmen op de wensen van haar burgers en organisaties. De resultaten van het onderzoek worden in november aangeboden aan het College van Burgemeester en Wethouders.

Â

Roerdalen gaat vervolgens aan de slag met de resultaten. Onder andere bij de voorbereidingen voor een KlantContactCentrum. Hier kunnen inwoners, bedrijven en verenigingen in de loop van 2010 terecht met al hun vragen aan de gemeente. Persoonlijk, schriftelijk of digitaal. Alle producten en diensten worden straks aangeboden vanuit één loket. Daarom breidt de gemeente Roerdalen het gemeentehuis in St. Odiliënberg uit. In 2011 zijn alle verbeteringen doorgevoerd.

Â

Deelnemers aan het onderzoek maken kans op een pakket met streekproducten. Anoniem meedoen kan ook.