Ingezonden persbericht
30 september 2009
National Geographic Magazine stijgt +7% in betaalde oplage
Diemen, 30 september 2009
Met een stijging van 7% in het 2e kwartaal van 2009 heeft National Geographic Magazine een betaalde gerichte oplage van ruim 120.000 exemplaren. Dit zijn bijna 8.000 exemplaren meer ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2008, blijkt uit de gisteren gepubliceerde HOI-cijfers.
Eric Blok, uitgever van National Geographic Magazine: "De oplagestijging laat zien dat in tijden van crisis de sterke merken en kwaliteitsproducten het beste uit de bus komen. National Geographic is een prachtig gerenommeerd product wat zowel op de lezersmarkt als bij de adverteerders top of mind is.
National Geographic Magazine heeft meer dan 68.000 abonnees.
Maandelijks bereikt National Geographic 799.000 lezers (bron: NOM 2009-1)
National Geographic Magazine wordt uitgegeven door G+J Uitgevers waar ook National Geographic Traveler, National Geographic Junior, Quest , Quest Historie, Glamour, Jan en Jantje worden uitgegeven. Bezoek ook
---