PR Newswire vernieuwt website voor snellere toegang tot nieuws, informatie en educatie
30/09/2009 02:10
PR Newswire
NEW YORK, September 30 /PRNewswire/ --
- Nieuwe, interactieve PRNewswire.com website stroomlijnt
gebruikerservaring
PR Newswire, 's werelds leider in innovatieve communicatie- en
marketingdiensten, heeft een nieuwe, interactieve website gelanceerd waarmee
bezoekers sneller kunnen navigeren naar de producten, diensten,
kennisbronnen, persberichten, foto's en video's waar ze naar op zoek zijn.
Klik hier om het Multimedia nieuwsbericht te bekijken
(http://www.prnewswire.com/mnr/prnewswire/40305/ ).
(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000306/PRNLOGO )
De vernieuwde website PRNewswire.com heeft drie interactiepunten -
Producten & Diensten, Kenniscentrum en Nieuwsberichten bekijken - waarmee
bezoekers een volledig overzicht krijgen van PR Newswire's internationale
communicatieplatform, industrie-expertise en het meest recente nieuws.
Bovenaan elke pagina staat een "snelle links" balk waarmee met één klik
toegang verkregen wordt tot de verspreiding van persberichten, PR- en
IR-communicatiediensten, andere PR Newswire websites, het aanvragen van
lidmaatschap en een zoekfunctie.
"Een van onze doelen van de nieuwe ontwerp van PRNewswire.com was om het
makkelijker te maken voor ons publiek - media, communicatieprofessionals,
Investor Relations medewerkers, uitvoerenden van kleine bedrijven en het
algemene publiek - om directe toegang te krijgen tot hulpmiddelen, expertise
en inhoud waarmee ze hun objectieven kunnen bereiken," zei Ninan Chacko, CEO
van PR Newswire. "Tegelijkertijd wilden we er ook voor zorgen dat de inhoud
op onze website - van persberichten en expertartikelen tot - zeer zichtbaar
is in zoekmachines en makkelijk te delen is via sociale mediamiddelen."
De sectie Producten & Diensten van de website biedt een gateway naar PR
Newswire's volledige pakket aan communicatiemiddelen voor het ontwerpen,
uitvoeren en meten van communicatieprogramma's. Met tabs waaronder
Verspreiding, Targeting, Monitoring & Meting, Website Engagement, Multimedia
& Uitzend PR, Marketing, Investor Relations en Vakbeurs kunnen bezoekers de
diensten identificeren die bij hun directe communicatiebehoeften passen en
meer te weten komen over nieuwe mogelijkheden om berichtgeving uit te breiden
via nieuwe technologieën en mediaplatformen. Met de nieuwe site is het
makkelijker voor communicatieprofessionals om op maat gemaakte
dienstenpakketten samen te stellen op basis van hun unieke behoeften.
Het nieuwe Kenniscentrum van PR Newswire biedt bezoekers toegang tot een
grote verzameling inzichten en expertise waaronder verslagen, webinars en
artikelen van PR Newswire's team van media-experts op sociaal gebied en op
het gebied van industrie. Bezoekers kunnen reageren op artikelen van het
Kenniscentrum en direct in contact komen met vakgenoten en PR Newswire's
experts om de meest recente innovaties en industrietrends te bespreken, meer
te leren over PR Newswire producten, en nieuwe connecties te maken. PR
Newswire, dat al meer dan 55 een leidende, wereldwijde provider van
communicatiediensten is, staat aan het front van trends en kwesties die vorm
geven aan public relations, investor relations, marketing en
nieuwsdistributie.
Ten slotte kunnen bezoekers de tab Nieuwsberichten gebruiken om
persberichten en foto- en videogalerieën te bekijken en zoeken op
PRNewswire.com, en daarna de inhoud te delen met anderen via sociale
mediabookmarkings- en blogmiddelen zoals digg, del.icio.us, Twitter,
Facebook, StumbleUpon, LinkedIn en Google.
"De vernieuwde PRNewswire.com website geeft communicatieprofessionals
snelle en eenvoudige toegang tot informatie via PR Newswire's hulpmiddelen en
educatieve bronnen om ze te helpen hun werk slimmer, sneller en efficiënter
uit te voeren met behulp van een vriendelijkere interface," zei Chacko. "Van
advies over de meest recente trends in marketingcommunicatie tot
persberichten geoptimaliseerd voor zoekmachine, en van multimedia
marketingplatforms tot sociale mediamiddelen die berichten zichtbaarder
maken, de vernieuwde PRNewswire.com is ontworpen met
communicatieprofessionals in het achterhoofd."
Bezoek de vernieuwde PRNewswire.com website en registreer nu om zo 3
gratis maanden aan Social Media Metrics, PR Newswire's sociale
mediamonitoring hulpmiddel, te krijgen.
Over PR Newswire
PR Newswire is 's wereld leider in innovatieve communicatie- en
marketingdiensten en stelt organisaties in staat zicht te binden en in te
laten met hun doelpubliek over de hele wereld.
Door middel van haar meerkanaals-distributienetwerk, audience
intelligence, targeting-, en metingdiensten helpt PR Newswire corporaties en
organisaties met het voeren van tijdige en dynamische dialogen met de media,
consumenten, besluitvormers, beleggers en het algemene publiek ter
ondersteuning van het opbouwen van merken, bewustmaking, het beïnvloeden van
openbaar beleid, het verhogen van de omzet en het vergroten van kapitaal.
PR Newswire, dat 55 jaar geleden de commerciële nieuwsdistributie-
industrie toegankelijk maakte, verbindt in meer dan 170 landen en in meer
dan 40 talen klanten met een publiek via een ongeëvenaard netwerk in
Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en het Midden-Oosten en via
unieke samenwerking met leidende nieuwsbureaus over de hele wereld. PR
Newswire is een dochteronderneming van United Business Media Limited (UBM.L),
een leidende internationale bedrijfsmediabedrijf die professionele
commerciële gemeenschappen over de hele wereld van dienste is. Ga voor meer
informatie naar www.unitedbusinessmedia.com.
Contactpersoon:
Rachel Meranus, Vice President, Public Relations, PR Newswire via
+1-201-360-6776 of rachel.meranus@prnewswire.com.
Rachel Meranus, Vice President, Public Relations, PR Newswire, +1-201-360-6776, of rachel.meranus@prnewswire.com. Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000306/PRNLOGO
-