PR Newswire vernieuwt website voor snellere toegang tot nieuws, informatie en educatie 30/09/2009 02:10

PR Newswire

NEW YORK, September 30 /PRNewswire/ --

- Nieuwe, interactieve PRNewswire.com website stroomlijnt gebruikerservaring

PR Newswire, 's werelds leider in innovatieve communicatie- en marketingdiensten, heeft een nieuwe, interactieve website gelanceerd waarmee bezoekers sneller kunnen navigeren naar de producten, diensten, kennisbronnen, persberichten, foto's en video's waar ze naar op zoek zijn.

Klik hier om het Multimedia nieuwsbericht te bekijken
(http://www.prnewswire.com/mnr/prnewswire/40305/ ).

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000306/PRNLOGO )

De vernieuwde website PRNewswire.com heeft drie interactiepunten - Producten & Diensten, Kenniscentrum en Nieuwsberichten bekijken - waarmee bezoekers een volledig overzicht krijgen van PR Newswire's internationale communicatieplatform, industrie-expertise en het meest recente nieuws. Bovenaan elke pagina staat een "snelle links" balk waarmee met één klik toegang verkregen wordt tot de verspreiding van persberichten, PR- en IR-communicatiediensten, andere PR Newswire websites, het aanvragen van lidmaatschap en een zoekfunctie.

"Een van onze doelen van de nieuwe ontwerp van PRNewswire.com was om het makkelijker te maken voor ons publiek - media, communicatieprofessionals, Investor Relations medewerkers, uitvoerenden van kleine bedrijven en het algemene publiek - om directe toegang te krijgen tot hulpmiddelen, expertise en inhoud waarmee ze hun objectieven kunnen bereiken," zei Ninan Chacko, CEO van PR Newswire. "Tegelijkertijd wilden we er ook voor zorgen dat de inhoud op onze website - van persberichten en expertartikelen tot - zeer zichtbaar is in zoekmachines en makkelijk te delen is via sociale mediamiddelen."

De sectie Producten & Diensten van de website biedt een gateway naar PR Newswire's volledige pakket aan communicatiemiddelen voor het ontwerpen, uitvoeren en meten van communicatieprogramma's. Met tabs waaronder Verspreiding, Targeting, Monitoring & Meting, Website Engagement, Multimedia & Uitzend PR, Marketing, Investor Relations en Vakbeurs kunnen bezoekers de diensten identificeren die bij hun directe communicatiebehoeften passen en meer te weten komen over nieuwe mogelijkheden om berichtgeving uit te breiden via nieuwe technologieën en mediaplatformen. Met de nieuwe site is het makkelijker voor communicatieprofessionals om op maat gemaakte dienstenpakketten samen te stellen op basis van hun unieke behoeften.

Het nieuwe Kenniscentrum van PR Newswire biedt bezoekers toegang tot een grote verzameling inzichten en expertise waaronder verslagen, webinars en artikelen van PR Newswire's team van media-experts op sociaal gebied en op het gebied van industrie. Bezoekers kunnen reageren op artikelen van het Kenniscentrum en direct in contact komen met vakgenoten en PR Newswire's experts om de meest recente innovaties en industrietrends te bespreken, meer te leren over PR Newswire producten, en nieuwe connecties te maken. PR Newswire, dat al meer dan 55 een leidende, wereldwijde provider van communicatiediensten is, staat aan het front van trends en kwesties die vorm geven aan public relations, investor relations, marketing en nieuwsdistributie.

Ten slotte kunnen bezoekers de tab Nieuwsberichten gebruiken om persberichten en foto- en videogalerieën te bekijken en zoeken op PRNewswire.com, en daarna de inhoud te delen met anderen via sociale mediabookmarkings- en blogmiddelen zoals digg, del.icio.us, Twitter, Facebook, StumbleUpon, LinkedIn en Google.

"De vernieuwde PRNewswire.com website geeft communicatieprofessionals snelle en eenvoudige toegang tot informatie via PR Newswire's hulpmiddelen en educatieve bronnen om ze te helpen hun werk slimmer, sneller en efficiënter uit te voeren met behulp van een vriendelijkere interface," zei Chacko. "Van advies over de meest recente trends in marketingcommunicatie tot persberichten geoptimaliseerd voor zoekmachine, en van multimedia marketingplatforms tot sociale mediamiddelen die berichten zichtbaarder maken, de vernieuwde PRNewswire.com is ontworpen met
communicatieprofessionals in het achterhoofd."

Bezoek de vernieuwde PRNewswire.com website en registreer nu om zo 3 gratis maanden aan Social Media Metrics, PR Newswire's sociale mediamonitoring hulpmiddel, te krijgen.

Over PR Newswire
PR Newswire is 's wereld leider in innovatieve communicatie- en marketingdiensten en stelt organisaties in staat zicht te binden en in te laten met hun doelpubliek over de hele wereld.

Door middel van haar meerkanaals-distributienetwerk, audience intelligence, targeting-, en metingdiensten helpt PR Newswire corporaties en organisaties met het voeren van tijdige en dynamische dialogen met de media, consumenten, besluitvormers, beleggers en het algemene publiek ter ondersteuning van het opbouwen van merken, bewustmaking, het beïnvloeden van openbaar beleid, het verhogen van de omzet en het vergroten van kapitaal.

PR Newswire, dat 55 jaar geleden de commerciële nieuwsdistributie- industrie toegankelijk maakte, verbindt in meer dan 170 landen en in meer dan 40 talen klanten met een publiek via een ongeëvenaard netwerk in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en het Midden-Oosten en via unieke samenwerking met leidende nieuwsbureaus over de hele wereld. PR Newswire is een dochteronderneming van United Business Media Limited (UBM.L), een leidende internationale bedrijfsmediabedrijf die professionele commerciële gemeenschappen over de hele wereld van dienste is. Ga voor meer informatie naar www.unitedbusinessmedia.com.

Contactpersoon:
Rachel Meranus, Vice President, Public Relations, PR Newswire via
+1-201-360-6776 of rachel.meranus@prnewswire.com.

Rachel Meranus, Vice President, Public Relations, PR Newswire, +1-201-360-6776, of rachel.meranus@prnewswire.com. Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000306/PRNLOGO






-