Olivier Horeca tekent een vriendschapovereenkomst met het Koksgilde.
29/09/2009 16:41
Olivier Horeca B.V.
Olivier Horeca BV heeft onlangs een vriendschapsovereenkomst getekend met het Nederlandse Koksgilde voor de periode van juli 2009 tot en met de Chefs olympiade in Erfurt in 2012.
Tijdens deze periode zal het Koksgilde Nationaal team het porselein van Figgjo gebruiken in alle voorbereidingen richting de Chefs Olympiade en tijdens de wedstrijd.
Olivier Horeca en Figgjo voorzien het Koksgilde van al het porselein dat zij nodig zouden kunnen hebben gedurende deze periode. Olivier Horeca en Figgjo hopen een sterke bewustwording te creëren rond het trendsettend porselein voor de professionele keuken.
Al meer dan 65 jaar voorziet Figgjo de professionele keuken van porselein. Gedurende deze periode is Figgjo een trendsetter geworden in de branche en een van de meest innovatieve en flexibele leveranciers. Dit heeft geresulteerd in verschillende internationale design awards. Het design, de creativiteit en de sterkte van het porselein maken Figgjo wereldwijd gelieft bij top chefs.
Over Figgjo Norway
Figgjo heeft zich een positie verworven als een innovatieve producent van porselein voor de internationale professionele keuken. Deze positie is bereikt door een hoge mate van innovativiteit, bevestigt door de behaalde internationale en Noorse design awards.
Door Figgjo's focus op trendsettend design en het bouwen aan het Figgjo merk is dit product niet meer weg te denken in menig prestigieus hotel, restaurant, bedrijfsrestaurants en instelling in Europa, het Midden Oosten, en Azië. Het porselein wordt naast Scandinavië gedistribueerd naar 35 landen. De 135 medewerkers werken allemaal in een creatieve werkomgeving bij Figgjo in Noorwegen.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
http://www.olivier.nl