Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Tieto on Tour brengt marketing en IT samen in dynamische
bijeenkomsten over de Klantinteractie van de Toekomst
Amersfoort, 8 september 2009 De internationale tournee van Tieto, de expert op het gebied van
klantinteractie, doet vanaf maandag 28 september twee weken ons land aan. De uitschuifbare truck is
een reizende multimedia-presentatieruimte met videolink naar wereldwijde experts van Tieto. De
interactieve bijeenkomsten zijn er om met marketeers en IT-ers de laatste inzichten uit te wisselen
over de Klantinteractie van de Toekomst.
De vraag die veel bedrijven
hebben over hun
klantcontacten, is hoe ze
kosten kunnen besparen en
tegelijkertijd, in een steeds
complexere omgeving hun
Net Promotor Score kunnen
verhogen.
"Bedrijven kunnen de
vrachtwagen binnenstappen
voor een interactieve
bijeenkomst over de
klantinteractie van de toekomst. Op diverse locaties presenteren onze klanten hun inspirerende cases,
delen we de nieuwste marketing-concepten en demonstreren we de laatste technieken in
klantinteractie. Vragen staat voor de deelnemers vrij. Via een live videolink wordt de brug geslagen
tussen de geavanceerde demotruck en Tietos internationale experts", aldus Martijn Feekes,
Commercial Manager van Tieto Digital Transformation & Consulting Nederland.
Agenda
De bijeenkomsten duren anderhalf uur en vinden plaats op
onderstaande data en locaties:
datum: maandag 28 september
locatie: parkeerplaats Hotel Mercure Utrecht Nieuwegein,
Buizerdlaan 10, Nieuwegein
datum: woensdag 30 september en
donderdag 1 oktober
locatie: Microsoft-kantoor, Evert van de Beekstraat 354, Schiphol
PublieksWerk / Tieto
datum: maandag 5 oktober
locatie: parkeerterrein KPN, Maanplein 55, Den Haag
datum: dinsdag 6 oktober
locatie: Delta, Het Rip 9, Kamperland (Zld.)
datum: woensdag 7 oktober, donderdag 8 oktober en vrijdag 9 oktober
locatie:Tieto DTC, Printerweg 10, Amersfoort
---
Meer informatie over de tournee is te vinden op ontour.tieto.nl.