Ingezonden persbericht
DM Interface linkt met Social Media
Aan: alle redacties
Almere, 24 september 2009
De CrossMedia provider uit Almere, DM Interface, heeft Share2Social technologie toegevoegd aan zijn
dienstenpakket. Door een Share2Social knop in te bouwen in email campagnes, stelt DM Interface
consumenten in staat om een interessante email door te sturen naar hun social netwerk omgeving zoals
Facebook, Twitter of LinkedIn, en hun netwerk attent maken op de email.
Volgens directeur Wiebe Barkey is Share2Social een goede toevoeging om de effectiviteit van email campagnes
nog verder te vergroten. "Social Media zijn voor veel doelgroepen een van de meeste belangrijke
communicatiemiddelen. Email marketing kent nu al een enorm goede Return on Investment. Door email
boodschappen door te sturen aan social media netwerken, wordt het effect van campagnes nog verder
verhoogd.
De feature is verkrijgbaar voor klanten van DM Interface die hun email verzending door de Almeerse
CrossMedia DM provider laten versturen, of voor potentiële klanten die geïnteresseerd zijn in de diensten van
DM Interface.
DM Interface is sinds 1999 actief in Direct Marketing. Reeds op dat moment had DM Interface een -
tot op de dag van vandaag unieke - visie op Direct Marketing. DM Interface is er als eerste en enige in
geslaagd om off- en online media aan elkaar te koppelen. Direct mail, e-mail, telefoon, persoonlijke
landingspagina's, virals en SMS worden op een intelligente manier geanalyseerd, ingezet en
geïntegreerd. In één campagnemodel, volledig database-driven.