Ingezonden persbericht




DM Interface linkt met Social Media

Aan: alle redacties
Almere, 24 september 2009

De CrossMedia provider uit Almere, DM Interface, heeft Share2Social technologie toegevoegd aan zijn dienstenpakket. Door een Share2Social knop in te bouwen in email campagnes, stelt DM Interface consumenten in staat om een interessante email door te sturen naar hun social netwerk omgeving zoals Facebook, Twitter of LinkedIn, en hun netwerk attent maken op de email.

Volgens directeur Wiebe Barkey is Share2Social een goede toevoeging om de effectiviteit van email campagnes nog verder te vergroten. "Social Media zijn voor veel doelgroepen een van de meeste belangrijke communicatiemiddelen. Email marketing kent nu al een enorm goede Return on Investment. Door email boodschappen door te sturen aan social media netwerken, wordt het effect van campagnes nog verder verhoogd.

De feature is verkrijgbaar voor klanten van DM Interface die hun email verzending door de Almeerse CrossMedia DM provider laten versturen, of voor potentiële klanten die geïnteresseerd zijn in de diensten van DM Interface.

DM Interface is sinds 1999 actief in Direct Marketing. Reeds op dat moment had DM Interface een - tot op de dag van vandaag unieke - visie op Direct Marketing. DM Interface is er als eerste en enige in geslaagd om off- en online media aan elkaar te koppelen. Direct mail, e-mail, telefoon, persoonlijke landingspagina's, virals en SMS worden op een intelligente manier geanalyseerd, ingezet en geïntegreerd. In één campagnemodel, volledig database-driven.