's-Hertogenbosch, woensdag 23 september 2009
---
Smile komt met gratis webbased klachtenmanagement applicatie MKB
Smile, specialist op het gebied van webgestuurde verbetermanagement oplossingen, introduceert GoSmile klachtenmanagement. GoSmile klachtenmanagement is een Saas oplossing, die MKB bedrijven simpelweg en gratis op hun websites kunnen zetten.
Het is een veilige en complete applicatie, die eenvoudig en snel te implementeren is op homepage, contactpagina of klantenservicepagina.
Ontwikkeling verbetermanagement loopt bij MKB achter "Wij verzorgen geïntegreerde web gestuurde oplossingen op het gebied van verbetermanagement voor een groot aantal marktgerichte organisaties, zorginstellingen en overheden. Verbetermanagement krijgt bij grote organisaties binnen de vakgebieden kwaliteitsmanagement en veiligheidsmanagement ruim aandacht en er wordt ook behoorlijk in geïnvesteerd.
Het doorsnee MKB bedrijf loopt echter in die ontwikkeling achter merken wij, terwijl er wel een steeds grotere behoefte blijkt te zijn. Met name de internetcultuur met open en 'kwetsbare' concurrentieposities is daar debet aan.
Er zijn over het algemeen twee bottlenecks voor kleinere bedrijven. Hun ICT structuur voorziet zelden in dergelijke oplossingen en vergt alle IT capaciteit, die vaak toch al beperkt is. Extra investeringen in tijd en geld voor geïntegreerde in house oplossingen op het gebied van verbetermanagement zitten er dan meestal niet in." Aldus Wendy Geurkink, directeur van Smile.
Gratis veilige instapapplicatie voor ieder bedrijf Vanuit de ervaring met geïntegreerde webbased oplossingen (BeSmile), heeft het bedrijf in 's-Hertogenbosch, dat ruim 14 jaar actief is, een goede Saas oplossing kunnen ontwikkelen: GoSmile.
GoSmile klachtenmanagement is een veilige applicatie, die elk MKB bedrijf makkelijk kan implementeren in online activiteiten. En het werkt direct, zonder dat daarbij intern aan bestaande ICT toepassingen hoeft te worden gesleuteld. GoSmile is bovendien gratis.
Wendy Geurkink: "Wij hopen natuurlijk dat deelnemende MKB bedrijven de waarde van dit soort oplossingen gaan inzien. De drempel om deel te nemen houden wij daarom bewust laag. De registratiefunctie in GoSmile klachtenmanagement is geheel gratis. Ook wordt er gratis 1 user meegeleverd met functies voor de verwerking en analyse. Uitbreiding naar meerdere gebruikers die over de functionaliteiten voor verwerking en analyse willen beschikken is tegen zeer lage kosten te realiseren.
De gratis GoSmile klachtenmanagement applicatie biedt de voornaamste basisfunctionaliteiten. Wij denken dat het voor het MKB een zeer goede instap en stimulans is. Zeker de komende jaren zal ook het MKB directe interactie met de markt, specifieker de individuele klant, als een onmisbaar marketing instrument gaan zien. In feite geldt dat nu al voor ieder bedrijf met een website. Wij stimuleren die ontwikkeling graag, het is de toekomst. Het beschikbaar stellen van deze gratis klachtenmanagement applicatie zien wij als een eerste stap."
GoSmile is gratis te downloaden op www.smile.nl/gosmile
---
Noot voor redacties
(