Persbericht
Algemeen Directeur CBS Outdoor kondigt nieuwe organisatiestructuur aan
Amsterdam, 23 september 2009 - Frank Hardenberg, de nieuwe Algemeen Directeur van CBS Outdoor Nederland, kondigt een nieuwe organisatiestructuur aan. Met het oog op een aanscherping van de commerciële propositie zullen de afdelingen Sales en Marketing samengevoegd worden.
De afdelingen Sales en Marketing worden geclusterd en aangestuurd door een nog te benoemen Commercieel Directeur. De huidige Sales Director Cornel van Buuren en Marketing Director Xavier Tilman verlaten CBS Outdoor Nederland om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Frank Hardenberg, Algemeen Directeur van CBS Outdoor Nederland: "Het is altijd jammer wanneer goede collega's het bedrijf verlaten, echter ik heb begrip voor hun keuze. Cornel heeft de afgelopen 6 jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan het continueren van de sales-activiteiten in de markt en een enorm netwerk opgebouwd. Ook Xavier heeft sinds zijn aantreden 4 jaar geleden continu gewerkt aan het positioneren van CBS Outdoor. Ik wil hen dan ook danken, namens de hele CBS Outdoor organisatie, voor hun inzet en wens hen heel veel succes toe in hun verdere carrières."
Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame en stadsmeubilair, zoals abri's en billboards, stationsreclame, bus- en tramreclame en digitale outdoormedia. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation. Team Impact is de afdeling van CBS Outdoor die zich bezighoudt met creatieve en innovatieve concepten voor buitenreclame.