Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -
Pink Ribbon Magazine zoekt borsten voor nieuwe
tv-commercial met regisseur Chris Palmer

Hoofddorp, 21 augustus 2009 - Over anderhalve maand is het oktober: borstkankermaand. Dé periode waarin we stil staan bij borstkanker. Een ziekte die 1 op de 8 vrouwen treft. Met de 'charity glossy' Pink Ribbon Magazine, geeft uitgever Sanoma voor het zesde jaar uitgebreid aandacht aan de strijd tegen borstkanker. Het magazine is nu bezig met een tv-commercial en jij kunt nog een steentje bijdragen! In samenwerking met reclamebureau Grey Amsterdam start Pink Ribbon Magazine een bijzondere tv-commercial over borsten. Het thema van de zesde editie van Pink Ribbon Magazine 'Circle of Life' staat hierbij centraal. De boodschap van de commercial draait om het feit dat borsten zijn geboren om een leven lang samen te zijn. Iets dat door borstkanker helaas niet altijd vanzelfsprekend is. Borsten in beeld
De casting voor de commercial is nu in volle gang. Pink Ribbon Magazine roept honderden vrouwen op van elke leeftijd met elke cupmaat en postuur om in deze commercial mee te spelen. Het gaat om een bijzondere rol, want er komen alleen borsten in beeld. Erika Arps Hoofdredacteur Pink Ribbon Magazine over de commercial: "Borsten breng je niet zomaar in beeld. Het is een veelbesproken en tegelijk gevoelig onderwerp. Waar we met de commercial naartoe willen is bewustwording in de strijd tegen borstkanker en het belang onderstrepen wat de rol van borsten is." De commercial loopt van 22 september tot eind oktober en wordt geregisseerd door de veelbekroonde regisseur Chris Palmer. Aanmelden tot 25 augustus
Ga snel naar www.pinkribbonmagazine.nl voor meer informatie over hoe je je kunt aanmelden bij het castingbureau. Geef je vandaag nog op om een steentje bij te dragen aan de strijd tegen borstkanker. Aanmelden kan tot 25 augustus. Over Pink Ribbon Magazine
Pink Ribbon Magazine is een initiatief van Sanoma Uitgevers. De volledige opbrengst van het magazine wordt gedoneerd aan Stichting Pink Ribbon. De zesde editie ligt vanaf 22 september in de winkel. Over Sanoma Uitgevers
Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2008 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 515,7 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1000 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl. Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern Sanoma. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa. Sanoma Uitgevers is ook te volgen op Twitter: twitter.com/SanomaNL.


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (