Warchild


Mooi voor War Child: Hizi Hair doneert verkoopomzet

22 september 2009 -
In de week van 21 t/m 27 september 2009 doneren alle kapsalons van Hizi Hair de gehele verkoopomzet van L'Oréal stylingproducten aan War Child. Met deze actie wil Hizi Hair zoveel mogelijk geld inzamelen voor War Child en haar klanten informeren over de problematiek van oorlogskinderen.

Help met 1 product een oorlogskind
Met ieder verkocht L'Oreal-product kunnen we één oorlogskind ruim een jaar ondersteunen en een betere kans op een stabiele en vreedzame toekomst geven. Het kopen van een product heeft dus dubbel resultaat.

Koop een stylingproduct! Ga naar de website van Hizi Hair om te zien welke van de 52 vestigingen het dichtst bij jou in de buurt is.

Business Partner
Hizi Hair gelooft dat investeren in jonge mensen bijdraagt aan een vreedzame toekomst en is daarom Business Partner van War Child. Naast aandacht voor haar klanten heeft Hizi Hair aandacht voor de wereld om zich heen. Hizi Hair streeft ernaar om zoveel mogelijk consumenten te betrekken bij het werk van War Child.

Succes vorig jaar
Vorig jaar haalde Hizi Hair maar liefst EUR 38.478,28 op toen zij de gehele knipomzet van alle vestigingen van één dag, doneerde aan War Child.

logo Hizi Hair