Warchild
Mooi voor War Child: Hizi Hair doneert verkoopomzet
22 september 2009 -
In de week van 21 t/m 27 september 2009 doneren alle kapsalons van
Hizi Hair de gehele verkoopomzet van L'Oréal stylingproducten aan War
Child. Met deze actie wil Hizi Hair zoveel mogelijk geld inzamelen
voor War Child en haar klanten informeren over de problematiek van
oorlogskinderen.
Help met 1 product een oorlogskind
Met ieder verkocht L'Oreal-product kunnen we één oorlogskind ruim een
jaar ondersteunen en een betere kans op een stabiele en vreedzame
toekomst geven. Het kopen van een product heeft dus dubbel resultaat.
Koop een stylingproduct! Ga naar de website van Hizi Hair om te zien
welke van de 52 vestigingen het dichtst bij jou in de buurt is.
Business Partner
Hizi Hair gelooft dat investeren in jonge mensen bijdraagt aan een
vreedzame toekomst en is daarom Business Partner van War Child. Naast
aandacht voor haar klanten heeft Hizi Hair aandacht voor de wereld om
zich heen. Hizi Hair streeft ernaar om zoveel mogelijk consumenten te
betrekken bij het werk van War Child.
Succes vorig jaar
Vorig jaar haalde Hizi Hair maar liefst EUR 38.478,28 op toen zij de
gehele knipomzet van alle vestigingen van één dag, doneerde aan War
Child.
logo Hizi Hair