» KLM biedt klanten twee nieuwe online diensten aan
KLM biedt klanten twee nieuwe online diensten aan
Amstelveen - 21-09-2009
KLM biedt naast tickets, hotels en huurauto's nu ook een parkeerplaats
op de luchthaven of vervoer tussen de luchthaven en de stad aan. Deze
diensten zijn te boeken via klm.com op de meeste bestemmingen in de
Verenigde Staten en een groeiend aantal Europese bestemmingen.
KLM werkt hiervoor samen met iSeatz dat verantwoordelijk is voor het
productaanbod, de afhandeling en het technische platform. Via dit
platform kunnen klanten van KLM verschillende reisgerelateerde
diensten online boeken.
Een hotel, huurauto, parkeerplaats of de transfer tussen luchthaven en
stad kan nu gemakkelijk in een keer gereserveerd en betaald worden. De
klant kan via klm.com vergelijken, reserveren, wijzigen en betalen.
Het aanbieden van deze nieuwe diensten past geheel in KLM's strategie
haar klanten zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk de totale reis te
laten organiseren.
KLM