- PERSBERICHT -
Zondag 20 september op Duinrell
Meiden en merken vieren 18e Tina-dag
Hoofddorp, 17 april 2009 - Al achttien jaar lang een groot succes: De Tina-dag! Zondag 20 september is Attractiepark Duinrell weer the place to be voor zo'n 9.000 enthousiaste meiden én voor slimme sponsors. Massaal komen ze eropaf, meiden van zeven tot en met vijftien jaar. De hele dag struinen ze langs standjes en activiteiten. En gillend gaan ze uit hun dak bij hun idolen, die ook dit jaar weer ruim vertegenwoordigd zijn op de Tina-dag.
Spontaan en nieuwsgierig
Tina-meiden zijn spontaan, vrolijk en vooral nieuwsgierig. Dat merk je elk jaar weer. Niet zo vreemd, want ze zijn volop bezig de wereld te ontdekken. Op deze leeftijd beginnen meiden merkbewust te worden. Dit maakt de Tina-dag een ideaal platform om merken en producten onder de aandacht te brengen. Voor sponsors is het dé mogelijkheid om live in contact te komen met hun doelgroep en zich positief te profileren.
Drukbezochte highlights
De Show & Swing, Beauty Hoek, Happy Hair Hoek, Modeshow, Tina's Plaza en de Boekentent zijn al jaren de drukbezochtste highlights van de Tina-dag. Sponsors mogen daarop inhaken, maar kunnen ook met een eigen activiteit of stand komen. Merken als Herôme, o.b.®, Bruna, Vogue, Koninklijke Marechaussee en Uitgeverij Querido hebben al aan menige Tina-dag meegedaan. Sponsors voor dit jaar kunnen zich nog aanmelden tot 17 mei 2009. Kijk voor informatie op
Over Tina
Tina, voor het eerst verschenen in 1967, is uitgegroeid tot een sterk merk. Het grootste weekblad voor meiden is vrolijk, avontuurlijk en heel herkenbaar voor meiden van 7 t/m 14 jaar. Elke week staat Tina vol met spannende strips, leesverhalen van bekende Nederlandse auteurs en leuke, melige kwissen. Natuurlijk komen ook onderwerpen als mode, beauty en de allerlaatste nieuwtjes over favo pop- en tv-sterren aan bod. En: elk jaar heeft Tina ook haar drukbezochte Tinadag. Meer info? Kijk op
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met ruim 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2008 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 515,7 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1000 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern Sanoma. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (