Gemeente Nuth


Klanttevredenheidsonderzoek in Nuth

In het programma Vraaggerichte Dienstverlening Nuth (VDN) zetten wij ons onder andere in voor de verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening aan onze burgers. Daarom zal vanaf volgende week onderzoeksbureau TNS NIPO in opdracht van de gemeente Nuth een onderzoek doen naar de huidige dienstverlening. Per kanaal zullen zowel burgers als bedrijven die recent contact hebben gehad met onze gemeente benaderd worden om hun tevredenheid te peilen. De dienstverleningskanalen die gemeten worden zijn telefonie, post, e-mail en de contacten aan de balie.

Â

In de periode van week 38 tot 42 gaan de enquêteurs van TNS NIPO aan de slag. Midden november leveren zij een eindrapportage op. De resultaten van dit onderzoek zullen als input dienen om te komen tot een verdere groei per dienstverleningskanaal en als vertrekpunt voor de benodigde aanpassingen t.b.v. de inrichting van een Klant Contact Centrum (KCC).

Â

---

Heeft u vragen naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek, dan kunt u contact opnemen met Cindy Gulpen, 045 565 9 203.