Gemeente Spijkenisse


Meld overlast in Centrum

18 september 2009

begin Logo Digitaal Loket

Bewoners, winkeliers en (horeca)ondernemers die in het Centrum van Spijkenisse overlast ervaren als gevolg van de heropening van de coffeeshop, kunnen dit melden bij de gemeente.

Dat kan heel gemakkelijk, via het Digitaal Loket.

De gemeente wil door middel van deze formulieren een beeld krijgen van onder meer de werkelijke overlast, op welke dagen en tijdstippen deze zich vooral voordoet en wat voor overlast mensen ervaren.

Bij overlast kan gedacht worden aan:

* handel (doorverkoop) op straat

* blowen op straat

* rondhangen in portieken/winkelpuien en dergelijke
* minderjarigen die zich ophouden en een ouder persoon softdrugs laten kopen

* parkeergedrag

Alle overlastmeldingen worden besproken in het maandelijkse afstemmingsoverleg met de coffeeshopexploitant, de politie en de bewoners, winkeliers en andere ondernemers die zich voor het afstemmingsoverleg hebben aangemeld.

Via Digitaal Loket
Meldingen van overlast in het Centrum als gevolg van de heropening van de coffeeshop, kunnen via het Digitaal Loket worden doorgegeven. Wie liever toch een papieren meldingsformulier wil, kan er een (met retourenveloppe) aanvragen bij het team Openbare Orde en Veiligheid van de gemeente op telefoonnummer: (0181) 69 62 27.

Externe links


* Meldingen overlast Centrum [Let op! Het formulier "Meldingen overlast in het Centrum" in het Digitaal Loket opent in een nieuw venster.]