Gemeente Spijkenisse
Meld overlast in Centrum
18 september 2009
begin Logo Digitaal Loket
Bewoners, winkeliers en (horeca)ondernemers die in het Centrum van
Spijkenisse overlast ervaren als gevolg van de heropening van de
coffeeshop, kunnen dit melden bij de gemeente.
Dat kan heel gemakkelijk, via het Digitaal Loket.
De gemeente wil door middel van deze formulieren een beeld krijgen van
onder meer de werkelijke overlast, op welke dagen en tijdstippen deze
zich vooral voordoet en wat voor overlast mensen ervaren.
Bij overlast kan gedacht worden aan:
* handel (doorverkoop) op straat
* blowen op straat
* rondhangen in portieken/winkelpuien en dergelijke
* minderjarigen die zich ophouden en een ouder persoon softdrugs
laten kopen
* parkeergedrag
Alle overlastmeldingen worden besproken in het maandelijkse
afstemmingsoverleg met de coffeeshopexploitant, de politie en de
bewoners, winkeliers en andere ondernemers die zich voor het
afstemmingsoverleg hebben aangemeld.
Via Digitaal Loket
Meldingen van overlast in het Centrum als gevolg van de heropening van
de coffeeshop, kunnen via het Digitaal Loket worden doorgegeven. Wie
liever toch een papieren meldingsformulier wil, kan er een (met
retourenveloppe) aanvragen bij het team Openbare Orde en Veiligheid
van de gemeente op telefoonnummer: (0181) 69 62 27.
Externe links
* Meldingen overlast Centrum [Let op! Het formulier "Meldingen
overlast in het Centrum" in het Digitaal Loket opent in een nieuw
venster.]