Ingezonden persbericht


Persbericht

Bij iedere taart voortaan een persoonlijke wenskaart ~ Multi-Vlaai werkt samen met Greetz ~

Sevenum, 17 september 2009 - Multi-Vlaai en Greetz gaan samenwerken zodat klanten voortaan taarten kunnen laten bezorgen vergezeld van een wenskaart met persoonlijke boodschap. Om dit nieuwe aanbod te vieren, geeft Multi-Vlaai deze maand 500 gratis vlaaien plus wenskaart weg, bezorgd op een adres naar keuze (http://www.winmetmultivlaai.nl).

Via de site http://www.multivlaai.nl kiest de bezoeker een vlaai of taart en ook één van de vier kaarten voor verschillende gelegenheden. Daarop kan een persoonlijke boodschap van maximaal 128 karakters worden ingegeven. De taart wordt vervolgens met de wenskaart door nagenoeg heel Nederland bezorgd vanuit 1 van de 115 winkels van Multi-Vlaai.

Eerder dit jaar lanceerde Multi-Vlaai zijn vernieuwde website. Deze is gemakkelijker in gebruik en biedt de mogelijkheid tot het betalen via iDeal. Het assortiment bevat sinds kort ook twee soorten rechthoekige slagroomtaart. Op deze taarten kunnen klanten afbeeldingen die zij gemaakt hebben op de site of eigen foto's aan laten brengen in eetbare print.

Maandelijks verkoopt Multi-Vlaai nu gemiddeld meer dan 30.000 vlaaien via de website. Deze vlaaien worden iedere dag in Sevenum, Limburg gebakken en vervolgens, in alle vroegte en iedere dag vers, geleverd aan de winkels van Multi-Vlaai in heel Nederland. Deze winkels dragen zorg voor het bezorgen van de online bestellingen van het gebak, zowel thuis als op het werk.

"Wij zijn continu met assortimentsvernieuwingen en verbeteringen bezig", zegt Erwin van Cooth, Marketing Manager Multi-Vlaai Retail. "We hebben onlangs uitgebreid marktonderzoek gedaan en zagen een duidelijke behoefte aan nog meer personaliseringsmogelijkheden in het aanbod. Daar willen we onder andere met deze wenskaarten aan bijdragen. We kozen voor Greetz vanwege de kwaliteit van hun producten, hun leuke uitstraling en hun succesvolle ervaringen in de e-commerce."

(259 woorden)




Ingezonden persbericht