Nieuws
Klanttevredenheidsonderzoek Raad voor Rechtsbijstand
De Raad voor Rechtsbijstand wil weten hoe haar dienstverlening aan
advocaten en mediators wordt gewaardeerd. Daartoe laat hij medio
september een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren door bureau
Intomart Gfk. Het onderzoek wordt gezien als een
'wat-te-doen-onderzoek'. 'Dit wil zeggen dat de uitkomsten van het
onderzoek een directe vertaling krijgen in wenselijke c.q.
noodzakelijke verbeteringen van de dienstverlening aan u èn aan
burgers,' aldus een medewerker van de Raad. Advocaten die in het
afgelopen jaar minimaal 10 toevoegingen hebben ontvangen alsmede
mediators die minimaal 1 toevoeging hebben aangevraagd, zullen per
e-mail worden benaderd. De Raad verzoekt advocaten en mediators
vriendelijk mee te werken aan het onderzoek. Meer informatie:
webredactie@rvr.org.
---
Nederlandse Orde van Advocaten