Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

STYLISTE DANIE BLES MIXT

MAISON DE BONNETERIE OP DE CATWALK

Speciaal voor de opening van de vernieuwde Maison de Bonneterie combineert styliste Danie Bles op 17 september verschillende merken van de fashionstore op 'haar' catwalk.

Amsterdam - 10 september 2009

Maison de Bonneterie viert op 17 september haar 120ste verjaardag! Na een sprankelende vernieuwing opent hét luxury modehuis opnieuw haar deuren onder een nieuwe identiteit: Joie de Vivre. Tijdens een periode van verrassende festiviteiten in de steden Amsterdam en Den Haag, staan vooral de klanten van Maison de Bonneterie centraal. Speciaal voor de bijzondere opening zal styliste Danie Bles een unieke fashionshow verzorgen, waarbij vanzelfsprekend alle labels van de new luxury fashionstore op de catwalk vertegenwoordigd zullen zijn.

Kenmerkend voor styliste Danie Bles is de combinatie met verschillende merken voor een trendy en fashionable look. Dat daarbij de ideale combinatie gevonden werd met Maison de Bonneterie is niet vreemd. Labels als Polo Ralph Lauren, D&G, Karl Lagerfeld, Just Cavalli, Marc Cain en Max Mara worden op de catwalk van Danie Bles gecombineerd met onder andere Diesel, Blue Blood, Versace Jeans en Tommy Hilfiger.

Danie Bles heeft inmiddels een behoorlijke reputatie opgebouwd als styliste van (on)bekend Nederland. Tijdens haar jaarlijkse modeshows Mix 'n Match laat zij met bestaande merken zien wat de nieuwste trends worden. Speciaal voor de opening van de vernieuwde Maison de Bonneterie zal Danie Bles de merken van het modehuis combineren tijdens een spetterende LIVE FASHION SHOOT.

Met de nieuwe merkidentiteit en de aangepaste winkelformule shop-in-shops, luidt Maison de Bonneterie een nieuwe tijd in: Joie de Vivre! De inspirerende, creatieve en verfrissende wijze waarop men wordt uitgenodigd, samen met de LIVE FASHION SHOOT/PRESENTATIE van Danie Bles tijdens de grote opening, moeten gaan zorgen voor een sprankelende 120ste verjaardag!