Neusje van de zalm in Targeting en Multivariatetesten komt naar Europa
Testen zonder IT inspanning dankzij SiteSpect Europe
BREUKELEN, 20090916 -- SiteSpect, dé leverancier van de non-invasieve Targeting en A/B-Multivariatetest omgeving, is vanaf vandaag actief in Europa. SiteSpect Europe zal vanuit Breukelen de Europese markt gaan bedienen.
In deze economisch turbulentie tijd voorziet SiteSpect in de behoefte van organisaties om onderzoek te doen naar de optimale klantdialoog en daarmee de online omzet te vergroten, het klantcontact te verbeteren en het bereik van de website te doen groeien. Kortom, het verbeteren van de website conversie. Multivariate testing maakt dit allemaal mogelijk.
SiteSpect levert als enige ter wereld software voor multivariate testing zonder tijdrovende en kostbare ingrepen in de architectuur en content van een website. Dit wordt ook wel de heilige graal van multivariate testen genoemd. Vergelijkbaar met het tanken, banden wisselen en vleugels bijstellen in de Formule 1, zonder te stoppen en tevens direct te zien wat het resultaat is. Het product dat SiteSpect nu naar Europa brengt is uniek. SiteSpect gebruiken betekent:
- Geen IT inspanning: het plaatsen van scripts of tags is overbodig;
- Gebruiksvriendelijk: testen worden door de business-user in een online-interface gemaakt;
- Snel en eenvoudig: Testcampagnes kunnen in minuten opgezet worden;
- Brontechnologie onafhankelijk: de technologie waarin de webpagina's worden opgebouwd is open;
- Geavanceerd: tracking en segmentatie op waarden als; tijd, data-transfer of bezoekfrequentie;
- SEO Neutraal: testen heeft geen invloed op de organic searchresults;
- Eén platform: waarop variaties, segmentatie en rapportage gecreëerd worden;
- Multiple platform aanbod; Desktop, Mobile en Handheld communicatie kan getest worden;
- Schaalbaar: Volledig gehoste ASP of Enterprise oplossing als SAAS;
- Tool Independent: WATTS garandeert integratie met alle Analytics tools.
SiteSpect Europe wordt geleid door Frank Overbeek, de man die een paar jaar terug als eerste multivariatetesten in Nederland introduceerde. De verwachting is dat met zijn ervaring en de kwaliteit van het product, gebruikers als o.m. Mozilla, Wal-Mart, The New York Times en Expedia, gezelschap krijgen van vele Europese klanten.
Over SiteSpect
SiteSpect is opgericht in 2004 en gevestigd in Boston, VS. Sinds 16 september 2009 is SiteSpect ook actief in Europa met Breukelen als vestigingsplaats. SiteSpect is een unieke aanbieder van A/B-Multivariatetesting en biedt state-of-the-art web site test oplossingen voor e-marketeers.