AEGON
AEGON en FD Mediagroep zetten zich in voor ondernemend Nederland
Amsterdam, 14 september 2009 - 'Eerlijk over ondernemen', dat is het
uitgangspunt voor de nieuwe samenwerking tussen AEGON en FD
Mediagroep. Met deze samenwerking willen beide partijen erkennen dat
mkb'ers de motor zijn van de Nederlandse economie. Doel van de
samenwerking is om interactief met ondernemers te communiceren. FD
Mediagroep biedt AEGON hiervoor een multimediaal platform.
Vandaag wordt het startsein voor de samenwerking gegeven met de
uitzending van het BNR Nieuwsradio programma `BNR in Business', iedere
maandag te beluisteren van 14:30 tot 15:30 uur. In `BNR in Business'
geen belerende praat, maar verhalen van échte inspirerende
ondernemers. Zij zullen in het programma praten over hun passies, de
hoogtepunten, maar ook de dieptepunten.
Morgen, tijdens Prinsjesdag, komen de nieuwe parters met een
radiouitzending van `Aan de Slag' live vanuit Den Haag. Deze speciale
uitzending gepresenteerd door Paul van Liempt is te beluisteren van
9:30 - 12:30 uur.
Ook verschijnen er specials bij Het Financieele Dagblad en zal er
binnenkort een interactief online platform worden gelanceerd, dat
inhoudelijk weer verbonden wordt met het radioprogramma.
'BNR Nieuwsradio wil samen met ondernemers de grijze deken van
Nederland halen. De doelgroep zijn mensen die voelen dat ze zelf
verantwoordelijk zijn voor hun eigen succes. Door hen centraal te
stellen hopen we een platform te bieden voor deze (startende)
ondernemers en daarmee een positieve bijdrage te kunnen leveren voor
de Nederlandse economie'. Aldus Rens de Jong, adjunct-hoofdredacteur
van BNR Nieuwsradio.
FD Mediagroep heeft al ruime ervaring met het organiseren van
uitzendingen en events gericht op ondernemers, zoals de FD Gazellen
Awards, FD Summit en de dagelijkse 'FD Entrepreneur' pagina in Het
Financieele Dagblad.
De multimediale samenwerking tussen AEGON en FD Mediagroep omvat ook
een nieuwe online portal gericht op pensioenprofessionals:
www.fdselections.nl.