Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

IVR oplossing @Voicetec voor juiste registratie in Bel-me-niet Register

Dinsdag 15 september 2009

Per 1 oktober 2009 wijzigt de Telecommunicatiewet, waardoor organisaties die telemarketing op de consumentenmarkt bedrijven, vanaf die datum verplicht zijn om tijdens het telefoongesprek aan te bieden de gegevens van de persoon op te nemen in het Bel-me-niet Register. Als oplossing voor deze verplichte registratie biedt @Voicetec een IVR dienst aan, die ervoor zorgt dat de gegevens van de mensen die niet meer gebeld willen worden direct worden geregistreerd in het Bel-me-niet Register.

Bedrijven kunnen ervoor kiezen om deze IVR dienst als een door @Voicetec gehoste oplossing af te nemen. Maar het is ook mogelijk om deze speciaal ontwikkelde applicatie te implementeren in een Aspect, Avaya of Cisco platform. Omdat er gebruik wordt gemaakt van een vast script kunnen bedrijven er zeker van zijn dat alle gegevens die voor de registratie nodig zijn ook worden voorgelegd aan de klant.

@Voicetec is de expert op het gebied van klantinteractie toepassingen. Wij helpen bedrijven om door de slimme inrichting van de systemen de interactie met hun klanten snel en efficiënt te laten plaats vinden. Met deze praktische IVR dienst kan @Voicetec bedrijven snel helpen om aan de wettelijke registratie in het Bel-me-niet Register te voldoen.