Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
IVR oplossing @Voicetec voor juiste registratie in Bel-me-niet Register
Dinsdag 15 september 2009
Per 1 oktober 2009 wijzigt de Telecommunicatiewet, waardoor
organisaties die telemarketing op de consumentenmarkt bedrijven, vanaf
die datum verplicht zijn om tijdens het telefoongesprek aan te bieden
de gegevens van de persoon op te nemen in het Bel-me-niet Register.
Als oplossing voor deze verplichte registratie biedt @Voicetec een IVR
dienst aan, die ervoor zorgt dat de gegevens van de mensen die niet
meer gebeld willen worden direct worden geregistreerd in het
Bel-me-niet Register.
Bedrijven kunnen ervoor kiezen om deze IVR dienst als een door
@Voicetec gehoste oplossing af te nemen. Maar het is ook mogelijk om
deze speciaal ontwikkelde applicatie te implementeren in een Aspect,
Avaya of Cisco platform. Omdat er gebruik wordt gemaakt van een vast
script kunnen bedrijven er zeker van zijn dat alle gegevens die voor
de registratie nodig zijn ook worden voorgelegd aan de klant.
@Voicetec is de expert op het gebied van klantinteractie toepassingen.
Wij helpen bedrijven om door de slimme inrichting van de systemen de
interactie met hun klanten snel en efficiënt te laten plaats vinden.
Met deze praktische IVR dienst kan @Voicetec bedrijven snel helpen om
aan de wettelijke registratie in het Bel-me-niet Register te voldoen.