Myra Koomen geeft startsein campagne Werkplein Enschede
Gisteren gaf wethouder Myra Koomen de aftrap van de
publiciteitscampagne Werkplein Enschede met de onthulling van een
`Werkplein Enschede bus'. De werkgevers, die tevens een rol spelen in
de campagne, waren de belangrijkste aanwezigen tijdens deze aftrap van
de promotiecampagne. Deze werkgevers getuigen en vertellen, als
klanten van Werkplein Enschede, op en in diverse uitingen en media,
dat `Werkplein Enschede voor hen werkt'. De aanwezige ondernemers
waren onmiskenbaar trots op hun eigen portretten, zichtbaar op onder
andere bus en mupi-posters. Wethouder Myra Koomen sprak hen dank toe
en vertelde meer dan tevreden te zijn met het resultaat van de
voorbereidingen van de campagne, visueel gemaakt met de
`Werkpleinbus'. Koomen hoopt uiteraard dat de campagne spoedig haar
vruchten afwerpt.
werkplein2.jpg
Wethouder Myra Koomen geeft aftrap
Ondernemers blijken Werkplein Enschede - samenwerkingsverband tussen
gemeente en UWV WERKbedrijf - nog onvoldoende te kennen. Zij maken te
weinig gebruik van de dienstverlening die het Werkplein hen kan
bieden. Werkplein Enschede hoopt met de inschakeling van tevreden
klanten - ondernemers die al klant zijn - ook andere
ondernemers/werkgevers in en rond Enschede kennis te laten maken met
de producten en diensten die het Werkplein biedt. Dit dienstenpakket
levert niet alleen werkgevers wat op, maar ook de werkzoekenden die
bij het Werkplein bekend zijn.
werkplein1.jpg
van links naar rechts:Henk Barkhof, 2B4Work; Ajran Kampman, directeur
Werkplein Enschede; Dennis van Dusschoten, stratenmakersbedrijf;
Hermanjan Timmers, het Vloerenarsenaal; Meral Halaceli, Müfide Hair &
Spa; Benno Hermelink, directeur Werplein Enschede; Joop Kits, het
Vloerenarsenaal; Richard Franken, het Vloerenarsenaal; wethouder Myra
Koomen
Als Enschede binnenkort weer uit het economisch dal kruipt en wordt
geconfronteerd met de vervangingsvraag op de arbeidsmarkt als gevolg
van de vergrijzing, is het Werkplein er klaar voor. Het is goed dat
werkgevers dan weten dat ze bij het Werkplein terecht kunnen met al
hun vragen over personeelsbemiddeling.
werkplein3.jpg
De Werkpleinbus
Met de communicatiemarketingcampagne worden diverse promotiemiddelen
ingezet. Zo rijdt een jaar lang een streekstadsbus van Connexxion door
Twente met daarop gezichten van ondernemers die al klant zijn bij
Werkplein Enschede. Deze tevreden klanten fungeren hiermee als
ambassadeur van Werkplein Enschede. Tijdens deze campagne zet het
Werkplein ook andere media en middelen in, zoals posters in de stad,
bioscoopreclame en advertenties.
Geplaatst: 15 september 2009.
15 september 2009
Gemeente Enschede