TinQ kiest voor nieuw voordeelprogramma van KassabonCash BV
Kassabon wordt kortingscoupon
OUD-BEIJERLAND, 20090907 -- KassabonCash BV heeft een samenwerkingsverband gesloten met TinQ, de landelijke keten van onbemande tankstations. Kassaboncash BV ontwikkelde een uniek voordeelprogramma gebaseerd op de kassabon. Door deelname aan dit voordeelprogramma komt TinQ tegemoet aan de klant die prijsbewust inkoopt. Niet alleen brandstof tegen lage prijzen maar ook gebruiksartikelen vinden daardoor de weg naar de consument. Vanaf 14 september wordt het programma bij TinQ geïntroduceerd.
Werking KassabonCash
Klanten worden via hun kassabon en POS materialen op de hoogte gesteld van het webwarenhuis Kassaboncash.nl. Klanten bezoeken de website, melden zich aan en activeren het kassabonnummer zoals vermeld op de ontvangen bon. Vanaf dat moment kan de klant direct online aankopen doen met extra klantkorting tegen de laagste prijzen. Daarnaast wordt het kassabonnummer automatisch omgezet in een lotnummer voor het maandelijkse KBC Prijzenfestival. Klanten worden dus beloond met voordeel én winkans.
Compleet spaarplatform
Naast het `direct cashen' systeem, ontwikkelde KassabonCash een compleet `white label' spaarplatform gebaseerd op de kassabon. Het spaarprogramma biedt verschillende mogelijkheden. Zo krijgen klanten de kans om hun spaartegoed in contanten via Kassaboncash.nl te vermenigvuldigen waarmee ze supervoordelig aankopen kunnen doen in de uitgebreide webwinkel van KassabonCash. Introductie zal voor eind 2009 plaatsvinden.
Veel voordelen voor de retailer
Het feit dat er in Nederland elke seconde wel een bon uit de automaat komt, maakt het systeem voor retailers zeker het overwegen waard. Kassaboncash is `white label' en kan eenvoudig worden ingezet door verschillende retailorganisaties. De retailer betaalt een eenmalige aansluitvergoeding. Verder vereist het systeem geen cardkosten en kosten voor readers of registratiesystemen. KassabonCash neemt zelf de fullservice handling, logistiek en rapportage voor haar rekening. Daarnaast kunnen consumenten via de site continu worden geïnformeerd en geprikkeld door acties en andere reclame-uitingen.