Audax Persbericht Amsterdam, 14 september 2009

Metamorfose voor Glossy

Het tijdschrift Glossy is compleet vernieuwd met name de cover straalt dit uit door een nieuw logo maar ook de inhoud is daarbij niet achtergebleven. Glossy, nieuwe stijl ligt nu in een oplage van 135.000 exemplaren in de winkel en wordt ondersteund door een outdoor- en radiocampagne.

Het glamourblad heeft een metamorfose ondergaan waarbij naast het nieuwe logo ook de complete vormgeving en beeldgebruik zijn vernieuwd. Redactioneel is een verdieping aangebracht door sterreninterviews en verhalen op een ludieke wijze te presenteren, vergezeld van de daarbij passende fotografie. 'Eigenlijk doet Glossy wat haar lezers ook doen: we zullen vanaf nu blijven veranderen en ons nog meer focussen op wat er daadwerkelijk speelt in de wereld en natuurlijk op gebied van glamour,' legt hoofdredacteur Robert van der Sanden de veranderingen uit. 'We zijn een leading magazine binnen het glamoursegment en willen ons nog meer profileren, juist in deze tijd' Glossy is in de zomer van 1999 gelanceerd door Audax en vierde onlangs haar 10-jarige bestaan. In de loop der jaren is Glossy uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende tijdschriften binnen het glamoursegment. Glossy verschijnt 13 keer per jaar. Glossy is een uitgave van Audax Publishing onder andere ook uitgever van: AvantGarde, Girlz!, Stars, Royalty, Diva, Weekend, Vriendin, Aktueel MAN en HP/De Tijd. Audax Publishing is onderdeel van het in Gilze gevestigde familiebedrijf Audax wat zich naast het uitgeven vooral richt op de distributie en verkoop van gedrukte media. (einde persbericht)



Audax