Audax
Persbericht
Amsterdam, 14 september 2009
Metamorfose voor Glossy
Het tijdschrift Glossy is compleet vernieuwd met name de cover straalt dit uit door
een nieuw logo maar ook de inhoud is daarbij niet achtergebleven. Glossy, nieuwe
stijl ligt nu in een oplage van 135.000 exemplaren in de winkel en wordt
ondersteund door een outdoor- en radiocampagne.
Het glamourblad heeft een metamorfose ondergaan waarbij naast het nieuwe logo ook de
complete vormgeving en beeldgebruik zijn vernieuwd. Redactioneel is een verdieping
aangebracht door sterreninterviews en verhalen op een ludieke wijze te presenteren,
vergezeld van de daarbij passende fotografie.
'Eigenlijk doet Glossy wat haar lezers ook doen: we zullen vanaf nu blijven veranderen
en ons nog meer focussen op wat er daadwerkelijk speelt in de wereld en natuurlijk op
gebied van glamour,' legt hoofdredacteur Robert van der Sanden de veranderingen uit.
'We zijn een leading magazine binnen het glamoursegment en willen ons nog meer
profileren, juist in deze tijd'
Glossy is in de zomer van 1999 gelanceerd door Audax en vierde onlangs haar 10-jarige
bestaan. In de loop der jaren is Glossy uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende
tijdschriften binnen het glamoursegment. Glossy verschijnt 13 keer per jaar.
Glossy is een uitgave van Audax Publishing onder andere ook uitgever van: AvantGarde,
Girlz!, Stars, Royalty, Diva, Weekend, Vriendin, Aktueel MAN en HP/De Tijd. Audax
Publishing is onderdeel van het in Gilze gevestigde familiebedrijf Audax wat zich naast
het uitgeven vooral richt op de distributie en verkoop van gedrukte media.
(einde persbericht)
Audax