Den Haag Marketing

PERSBERICHT

PRINS VOOR EEN DAG 2009 Netwerken door een eigen beleving te creëren

DEN HAAG, 20 juli 2009 - "PRINS VOOR EEN DAG" is hét succesvolle netwerk evenement van de Haagse en Delftse congres- en evenementenbranche. Tijdens PRINS VOOR EEN DAG 2009 neemt de Haagse en Delftse congresbranche circa 180 genodigde congresorganisatoren mee in een stroom van informatie en ervaringen met de focus op creativiteit en het creëren van kansen.

"PRINS VOOR EEN DAG" presenteert Den Haag en Delft op een originele en creatieve wijze als veelzijdige steden voor zakelijke bijeenkomsten aan potentiële opdrachtgevers, om de positie op de congres- en evenementenmarkt te versterken. Over de afgelopen 6 jaren zijn er meer dan 1000 organisatoren, op de dag vóór Prinsjesdag, te gast geweest. Ze namen deel aan gevarieerde programma's met sprekers, activiteiten en bijzondere ervaringen.

De tijden zijn veranderd, de focus van "PRINS VOOR EEN DAG" verandert mee: educatie, inspiratie en creatie zijn de sleutelwoorden bij "PRINS VOOR EEN DAG" 2009. Tijdens het netwerkevenement komen bevlogen sprekers aan het woord als Josephine Green van Philips Design, Rob Davidson van de University of Westminster en Ynzo van Zanten van Green Inc. (MVO). Als echte Haagse dichter, schrijver en podiumdier zal ook Bart Chabot niet ontbreken. Op de routes zullen deelnemers participeren in workshops waarbij het creatieve proces centraal staat, zo kan er worden ingeschreven op een sessie teambuilding met behulp van graffiti in het Hommerson Beachstadion en een workshop "CHAOS" in het Ketelhuis van de Caballero Fabriek. Nieuw dit jaar is een volledig Engelstalige route speciaal voor niet Nederlands sprekende gasten, waarmee het internationale karakter van de stad wordt benadrukt.

Sterke samenwerking Al jaren onderscheiden Den Haag en Delft zich door een sterk onderling samenwerkingsverband om beide destinaties op de kaart te zetten als dé plek voor zakelijke evenementen en congressen. Het onzekere economische klimaat maakt het belang van deze samenwerking des te groter. Met "PRINS VOOR EEN DAG" 2009 wil de Haagse en Delftse congresbranche inspireren tot creëren binnen het eigen vakgebied en werkomgeving. Cruciaal in deze tijd waarin uitdagingen omgezet moeten worden in kansen.

Ga voor meer informatie naar onze website WWW.PRINSVOOREENDAG.COM


---

Noot voor redactie,

Den Haag Marketing