Ingezonden persbericht
Sitel en ABN AMRO sluiten contract voor afhandeling klantcontacten
Eindhoven - Sitel, marktleider in Business Process Outsourcing (BPO) op het
gebied van klantcontacten, sluit een driejarig contract voor de afhandeling
van klantcontacten bij ABN AMRO. De overeenkomst heeft betrekking op de
afhandeling van klantcontacten omtrent sparen, betalen, internet bankieren
en het zakelijk elektronisch bankieren.
De nieuwe overeenkomst tussen ABN AMRO en Sitel is het resultaat van een
uitgebreid proces van selectie en toetsing waarbij vooral de prijs/
kwaliteitsverhouding, de leverbetrouwbaarheid en de jarenlange ervaring van
Sitel de doorslag hebben gegeven.
De overeenkomst is afgesloten tot en met 2012. "We zijn verheugd dat ABN
AMRO de kwaliteit van onze dienstverlening waardeert" zegt Loek de Wijze van
Sitel Nederland.
Over Sitel
Sitel is wereldwijd marktleider in Business Process Outsourcing (BPO) op het
gebied van klant contacten. Bij ons werken 66.000 medewerkers in 27 landen.
In Nederland heeft Sitel vestigingen in Almelo en Eindhoven met 800
medewerkers.
Sitel levert contact center diensten aan bedrijven die hun klantcontact
(deels) willen uitbesteden. Sitel is een particuliere onderneming met de
Canadese investerings maatschappij Onex Corporation als grootaandeelhouder.
Zie voor nadere informatie www.sitel.com