OCG lanceert marketing- en communicatie magazine
13/09/2009 10:00
MARCOMmagazine.nl
Hoofddorp, 13 september 2009 - Nieuw carrièremagazine biedt platform voor delen marketing- en communicatiekennis en onderling netwerken.
Onder marketing- en communicatieprofessionals bestaat grote behoefte aan vakkennis vergaren en netwerken. De huidige economische situatie versterkt dit.
Netwerken waar kennis gedeeld wordt door werkgevers én werknemers, zijn schaars. MARCOMmagazine biedt een dergelijk platform met een print magazine en website. OCG gaat hiermee een strategisch samenwerkingsverband aan met SalesCapital, welke onlangs het éénjarige bestaan van SALESmagazine vierde. De beide titels worden als één gebundeld magazine in controlled circulation verzonden. OCG heeft onlangs een belang in SALESmagazine verworven. De werving & selectie activiteiten van OCG (Organisatie Communicatie Groep) worden hiermee uitgebreid met een platform voor haar Marketing, Sales en Communicatie klanten en kandidaten om op niveau kennis te delen en te netwerken. In het magazine worden workshops, seminars (o.a. in samenwerking met Nyenrode) en ronde tafel discussies aangeboden. De startoplage is 20.000, verstuurd naar een zorgvuldig geselecteerde groep ervaren professionals in marketing-, sales en communicatie. OCG kiest hiermee voor een anticyclische aanpak om haar marktpositie te verstevigen.
Op www.marcommagazine.nl kan men zich aanmelden voor gratis ontvangst van het magazine, voor informatie en het aanmelden bij de workshops en seminars. Verstrekking en deelname worden beperkt tot beslissers op het gebied van marketing, sales en communicatie.
Profielschets:
OCG, sinds 1993 gespecialiseerd in de bemiddeling van HBO en WO professionals naar een vaste of tijdelijke functie in de disciplines Marketing, Sales en Communicatie. OCG is een grote vakspecialist op dit gebied.
http://www.marcommagazine.nl