De toekomst van Digital Signage tijdens IBC2009
NIJMEGEN, 20090907 -- Zero Creative is uitgenodigd om tijdens de IBC 2009 conferentie haar visie te presenteren over de toekomst van Digital Signage, ook wel Narrow Casting. Tijdens deze presentatie zullen de volgende stappen in digitale marketing worden uitgelegd zoals het gebruik van 3D Displays en interactiviteit.
Vorige maand kondigde Zero Creative reeds de lancering van het 3DZignage platform aan. Deze software kan mogelijk de nieuwe standaard voor Digital Out Of Home (DOOH) marketing concepten worden. Een perfecte combinatie met autostereoscopische 3D Displays (bijvoorbeeld het xyZ 3D Display) en verregaande integratie van intuïtieve interactie zal de ROI van Digital Signage aanzienlijk verhogen.
Tijdens de IBC 2009, zal Jean-Pierre van Maasakker zijn visie op de toekomst van digitale marketing en de verbetering van Digital Signage geven. Doel: meer opbrengsten voor de gebruikers van deze systemen. Nieuwe inzichten en ook correlaties met andere sectoren zullen worden gepresenteerd. Door de toevoeging van zowel echte 3D "zonder bril" voor extra aandacht én interactie op basis van gebaren, kan de markt door evolueren naar "Digital Signage 3.0".
Gedurende de presentatie zal ook de kwestie rond het creëren van 'echte' 3D content worden aangepakt. Relatief goedkope en snelle content creatie wordt vaak gezien als een van de grootste knelpunten voor de 3D Display industrie. Dit probleem wordt opgelost doordat Zero Creative nu een volledig op 3D-engine gebaseerd Digital Signage platform aanbiedt. Het eerste ter wereld.
Jean-Pierre is CEO van Zero Creative en ook interactieve 3D marketing expert sinds enkele jaren. Hierover schrijft hij op zijn weblog en geeft hij diverse (inter) nationale presentaties. Vrijdag 11 september zal hij spreken tijdens de IBC 2009 in de RAI Amsterdam. De komende maanden volgen er meer presentaties, o.a. tijdens het Marketing-At-Retail evenement van POPAI op 29 september.
Zero Creative is gespecialiseerd in 3D-ervaringen en biedt interactieve realtime 3D Digital Signage aan, genaamd 3DZignage. In lijn hiermee, biedt het media bedrijf ook haar unieke autostereoscopische xyZ 3D Displays, gebaseerd op lenticulaire technologie. Deze LCD schermen leveren een zeer helder en duidelijke 3D-effect, zonder de noodzaak van een speciale 3D-bril.
www.zerocreative.com/xyz
www.zerocreative.com/3dzignage
www.zerocreative.com/blogs/jpvm