Campagne tegen hartziekten bij werknemers van start gegaan
11 september 2009 Nieuws
Campagne tegen hartziekten bij werknemers van start gegaan
Productiviteitsverlies als gevolg van hartziekten bij werknemers kost
het bedrijfsleven jaarlijks circa twee miljard euro. Een ondernemer
heeft daarom het liefst gezonde werknemers in dienst. De campagne
`Hart voor de Zaak', welke deze week is gestart, zal de vitaliteit en
motivatie op de werkvloer in Nederland gaan stimuleren.
MKB-Nederland en VNO-NCW onderschrijven de doelstellingen van `Hart
voor de Zaak', een initiatief van de Vrienden van de Cardiologie en
diverse andere organisaties in Nederland. Als bedrijven de zogenaamde
`heartcase' aanschaffen, ondersteunen zij de campagne. Zij ontvangen
dan onder andere een apparaat om het hart weer in ritme te brengen,
een training hiervoor en membercards voor kortingen in fitnesscentra.
Kijk voor meer informatie op www.hartvoordezaak.nu.
MKB-Nederland