Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
myBrand kiest The Communication Force als PR-bureau
IT-bedrijf wil tot top 3 SAP-dienstverleners behoren
Hoofddorp, 10 september 2009 - SAP-dienstverlener myBrand heeft The Communication Force gekozen als PR- en communicatiepartner. The Communication Force gaat myBrand helpen met het vergroten van de naamsbekendheid van het bedrijf en de bewustwording bevorderen van de kernwaarden van myBrand.
Bart Oomen, algemeen directeur van myBrand: "De jaren na onze start in 2004 zijn we in de luwte gebleven en hebben we kunnen putten uit mond-tot-mondreclame in Zuid-Nederland. Nu onze regiostrategie vorm krijgt met een vestiging die we onlangs in Oegstgeest hebben geopend en volgend jaar met een nieuwe vestiging in Oost-Nederland, willen we actief aan onze bekendheid werken. Op advies van een partner zijn we bij The Communication Force uitgekomen om ons daarmee te helpen. Duidelijkheid, creativiteit en vasthoudendheid staan bij TCF hoog in het vaandel. Daar hebben we een goed gevoel bij en ik zie uit naar een langetermijnrelatie zoals we die ook nastreven met onze klanten en andere partners."
'myBrand heeft het juiste moment uitgekozen om de publiciteit op te zoeken. De organisatie staat als een huis, het management heeft een duidelijke visie en de strategie heeft zich inmiddels bewezen,' zegt Nanda Bechtholt, bureaumanager van The Communication Force. 'Daarnaast zijn wij van mening dat myBrand het net even anders aanpakt dan zijn concurrenten. En dat zien we graag. Niets is zo saai als een 'dertien-in-een-dozijn'-dienstverlener. Nu is het aan TCF om dit alles bij myBrand's doelgroepen over de bühne te krijgen!'
myBrand is een van de snelst groeiende SAP-dienstverleners van Nederland. Het bedrijf heeft de ambitie om tot de top drie SAP-dienstverleners van Nederland te behoren. Oomen verwacht de komende tijd flink te blijven groeien, zij het minder hard: "Klanten stellen beslissingen over investeringen uit, maar de groei van onze omzet en het rendement blijft. Voor 2009 verwacht ik een omzet van ongeveer 18 miljoen euro en een gezonde rendementsontwikkeling. Maar wat 2010 ons zal brengen kan ik moeilijk inschatten. De komende jaren blijft de focus op Nederland liggen en we verwachten volgend jaar een nieuwe vestiging in Oost-Nederland te openen."
WEBSITE
Over myBrand
myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, support en exploitatie. De integrale SAP-dienstverlener combineert een brede kennis van zaken met een pragmatische aanpak en veel ervaring en richt zich vooral op middelgrote bedrijven. myBrand werd opgericht in 2004 en heeft vestigingen in Geertruidenberg en Oegstgeest. Er werken ruim 140 mensen. Voor meer informatie: www.mybrand.nl
Over The Communication Force
The Communication Force is een full-service PR- en marketingcommunicatiebureau, gespecialiseerd in ICT. Het bureau adviseert en ondersteunt opdrachtgevers bij het plannen, organiseren en uitvoeren van een breed scala aan PR- en marketingcommunicatieactiviteiten. Een geïntegreerde, proactieve, resultaatgerichte aanpak staat daarbij voorop. Klanten zijn onder meer: ABeam Consulting, AccountView, Atos Origin, CBS Solutions, Kaspersky Lab en Toshiba Information Systems Benelux.
The Communication Force wil een meetbare bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever via een samenwerking die gebaseerd is op enthousiasme, flexibiliteit, openheid, respect, vertrouwen en, vooral, veel plezier. Voor meer informatie: www.communicationforce.com.
Ingezonden persbericht