Ingezonden persbericht


Persbericht

DM Interface haalt emailmarketing goeroe naar Nederland

Aan: alle redacties
Almere, 20 augustus 2009

CrossMedia DM provider DMInterface haalt Dela Quist naar Nederland. Quist geeft een lezing op de nationale emailmarketingconferentie op 10 september. Door het sponsorschap van DM Interface wordt de komst mogelijk van deze uitgever van de email marketing nieuwsbrief Email-Worx. Daarnaast is Quist de CEO van digital marketing agency Alchemy Worx.

Volgens Peter van Balsfoort van BBP is de bijdrage van DM Interface belangrijk. "De Nationale E-mailmarketing Conferentie, alweer de 8e editie, kenmerkt zich door de focus op hoogwaardige vakinhoudelijke kennis en informatie. Sprekers met state of the art business cases en inspirerende key notes zorgen ervoor dat deze conferentie een uniek platform op het gebied van e-mailmarketing is. De betrokkenheid van DM Interface, juist vanuit deze inhoudelijke insteek, maakt het voor ons mogelijk dit platform te blijven voeden met boeiende sprekers. "

Wiebe Barkey, CEO van DM Interface, ondersteept het belang van de inzichten van Quist. "Als geen ander heeft hij bewezen dat relevantie van een boodschap en timing van de boodschap twee essentiële succesfactoren zijn in succesvolle email en CrossMedia campagne. DM Interface is er trots op om onze naam te verbinden aan een professional als Dela Quist."