Ingezonden persbericht
Persbericht
DM Interface haalt emailmarketing goeroe naar Nederland
Aan: alle redacties
Almere, 20 augustus 2009
CrossMedia DM provider DMInterface haalt Dela Quist naar Nederland. Quist geeft een lezing
op de nationale emailmarketingconferentie op 10 september. Door het sponsorschap van DM
Interface wordt de komst mogelijk van deze uitgever van de email marketing nieuwsbrief
Email-Worx. Daarnaast is Quist de CEO van digital marketing agency Alchemy Worx.
Volgens Peter van Balsfoort van BBP is de bijdrage van DM Interface belangrijk. "De
Nationale E-mailmarketing Conferentie, alweer de 8e editie, kenmerkt zich door de focus op
hoogwaardige vakinhoudelijke kennis en informatie. Sprekers met state of the art business
cases en inspirerende key notes zorgen ervoor dat deze conferentie een uniek platform op
het gebied van e-mailmarketing is. De betrokkenheid van DM Interface, juist vanuit deze
inhoudelijke insteek, maakt het voor ons mogelijk dit platform te blijven voeden met
boeiende sprekers. "
Wiebe Barkey, CEO van DM Interface, ondersteept het belang van de inzichten van Quist.
"Als geen ander heeft hij bewezen dat relevantie van een boodschap en timing van de
boodschap twee essentiële succesfactoren zijn in succesvolle email en CrossMedia
campagne. DM Interface is er trots op om onze naam te verbinden aan een professional als
Dela Quist."