Micro Focus benoemt Thera Claus als marketing manager Benelux en Scandinavië
Hoofddorp, 7 september 2009 - Micro Focus, marktleider op het gebied van enterprise-applicatiemanagement, ontwikkeling en moderniseringsoplossingen, heeft Thera Claus benoemd als marketing manager voor de Benelux en Scandinavië. Claus is in deze functie verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in deze regio's, inclusief de public relations.
Claus begon haar loopbaan in de marketing in 2005 bij softwareleverancier Mercury, waar ze benoemd werd tot marketingcoördinator. Na de overname van Mercury door HP trad Claus in dienst bij HP als marketingmanager voor de softwaredivisie
"Micro Focus is één van de weinige bedrijven die op dit moment groei realiseert. Dat betekent dat het bedrijf beschikt over een krachtig productportfolio, dat een uitstekend uitgangspunt is voor onze marketinginspanningen. Bovendien is Micro Focus een gevestigd bedrijf met een geschiedenis van 33 jaar, waar nog steeds een sterke start up-mentaliteit heerst. Ook dat spreekt mij aan. Ik kijk er naar uit om de naam en de oplossingen van Micro Focus in de Benelux en Scandinavië op verschillende manieren onder de aandacht van klanten en prospects te brengen."
####
Over Micro Focus
Micro Focus, lid van de FTSE 250, levert innovatieve software die ervoor zorgt dat bedrijven de waarde van hun bedrijfsapplicaties kunnen vergroten. Micro Focus Enterprise Application-software voor modernisering en beheer zorgt ervoor dat de applicaties van klanten snel zijn aan te passen aan marktveranderingen. Tevens ondersteunen Micro Focus-oplossingen moderne architecturen die lagere kosten en minder risico met zich meebrengen. Voor meer informatie:
Ingezonden persbericht