Ingezonden persbericht
Cordaid start nieuwe publiekscampagne met Joris Linssen en houdt open huis
Presentator Joris Linssen is vanaf maandag(avond) 7 september drie maanden lang het gezicht van de Cordaid publiekscampagne. Linssen was onlangs in Malawi om tv-spots op te nemen. Linssen bezocht er onder meer een door Cordaid Memisa gesteund ziekenhuis. Vanaf 21 september volgen de radiocommercials met de stem van Linssen. In de campagne op radio en televisie presenteert Cordaid zich als dè ontwikkelingssamenwerker en stelt zij zich open voor vragen van het publiek. Joris Linssen legt uit waar Cordaid voor staat. Hij roept het publiek op een bezoek te brengen aan de website van de organisatie om daar een vraag achter te laten. Alle vragen die mensen hebben over ontwikkelingssamenwerking kunnen ze stellen. Heeft ontwikkelingssamenwerking zin, hoe hoog zijn de kosten van de organisatie, kan ik ook een bezoek aan een project brengen. Alle vragen komen (vanaf donderdag 10 sep) met de antwoorden op de website. Cordaid is een samenwerkingsverband van o.a. de fondsen Cordaid Memisa (gezondheidszorg), Cordaid Mensen in Nood (noodhulp) en Cordaid Kinderstem (kinderprojecten).