Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Mario Lof versterkt het COOLProfs salesteam

Oude Wetering, 7 september 2009 - COOLProfs, specialist in het ontwikkelen en beheren van bedrijfskritische maatwerksystemen, heeft per 1 september Mario Lof (44) in dienst genomen als senior sales consultant.

Lof begon zijn carrière bij Moore-Business Forms in de wereld van Intelligent Imaging en Business Communication Services en maakte van daaruit de overstap naar General Electric (GE). Bij GE Information Services (het huidige GXS), een wereldwijde leverancier van e-commerce toepassingen voor de business-to-business-markt, was hij zeven jaar accountmanager voor diverse Fortune500 bedrijven. Vervolgens was hij twee jaar accountmanager voor PinkRoccade Local Government, met als klanten de gemeente Rotterdam en de provincie Noord-Holland. De afgelopen vier jaar was hij key-account manager bij Yacht voor onder meer de strategische ICT-accounts Shell en KPN.

Hij gaat het COOLProfs salesteam versterken, waarbij hij naast het uitbouwen van bestaande klantenrelaties, zich richt op het werven van nieuwe klanten.

Lof heeft bewust voor COOLProfs gekozen: 'Ik wilde voor een bedrijf werken waar kwaliteit en het belang van de klanten te allen tijde op de eerste plaats staan. Bij COOLProfs is dat duidelijk het geval. Het ontwikkelen van een systeem is hier niet een doel op zich, ze willen echt dat realiseren waar de klant behoefte aan heeft. De klanten krijgen niet wat ze bestellen, maar wat ze bedoelen!'

Lof is blij dat hij zich sinds zijn overgang naar COOLProfs weer volledig kan richten op de inhoud: 'Bij een relatief klein bedrijf als COOLProfs ben je in staat om meer je stempel op het geheel te drukken. Met mijn ruime ervaring denk ik dat ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan het verder uitbouwen van het succes van COOLProfs.'

Over COOLProfs

COOLProfs is specialist in het bouwen en beheren van bedrijfskritische maatwerksystemen. Het gaat hierbij voornamelijk om administratieve systemen die de kernprocessen van de organisatie behelzen. Voorbeelden zijn het systeem voor kredietverlening aan het MKB bij ABN AMRO, het winkelinformatiesysteem van Schuitema en de website voor inventarisveilingen van DaanAuctions. Het bedrijf onderscheidt zich door zijn aanpak, waarin de menselijke factor van IT centraal staat. De medewerkers kruipen als het ware in de huid van de klant en zorgen voor de juiste balans tussen vereiste functionaliteit, tijdspanne en kosten. De klanten weten zo zeker wat ze krijgen en ook wanneer. Zij waarderen de betrokkenheid van COOLProfs en het begrip van verschillende situaties. Tot de vaste klanten van COOLProfs behoren onder andere Schuitema, ABN AMRO, TNT, DaanAuctions, Rijkswaterstaat, KLM, Triodos Bank, Delta Lloyd en Fortis. Kijk ook op www.COOLProfs.nl.

De foto is in hoge resolutie beschikbaar




Ingezonden persbericht