Rennerskuit als drager van reclameboodschappen
07/09/2009 17:02
Fina Marketing Events
Tijdens het WK wielrennen op de weg in Mendrisio, van 23 tot 27 september a.s. zullen een aantal renners met beschreven onderbenen te bewonderen vallen.
Bodypainting op rennerskuiten als betaalbaar communicatiemiddel voor nieuwe sponsors , maar ook als creatieve diversificatie voor bestaande sponsors, die naast de permanente shirtreclame , tijdelijk ook andere producten uit het gamma wensen te promoten.
Het idee werd bedacht door Philip De Clercq , Master in Sport Management Vlekho en marketeer bij Sika n.v. , zelf co-sponsor van de Lotto -wielerploeg tijdens de gloriedagen van Andrei Tsjmil.
Omdat veel bedrijven in deze crisisperiode geen grote budgetten voor sportsponsoring kunnen vrijmaken is dit alvast een ideale manier om via enkele wedstrijden te proeven van de kracht van het medium.
Ook voor de renners zelf is dit een leuke manier om te communiceren en zo eventueel persoonlijke boodschappen of zelfs de eigen naam de wereld in te sturen.
More info
Philip de Clercq
0475/ 72.76.89
Voor eventuele hyperlinks en bijlagen:
Zie het origineel