Ingezonden persbericht
BASTIAAN'S BAZAR
POST PRESS RELEASE - 07.09.09
WHAT
Op 6 september vond de eerste editie van Bastiaan's Bazar plaats in de Hollandsche Manege. Host Bastiaan van Schaik bracht een geweldige marktmix bij elkaar van 'Marrakech meets Albert Cuyp'. Naast de 'must-haves' of the moment op fashion en lifestyle gebied, was er ook gratis visagie en styling advies aanwezig.
WHEN
Zondag, 6 september 2009
WHERE
De Hollandsche Manege in Amsterdam
WHO
Bastiaan van Schaik, Allard Honigh, Lieke van Lexmond, Fabiënne de Vries, Miss Nederland
SCOOP
Met 1409 bezoekers was de allereerste editie van Bastiaan's Bazar in de Hollandsche Manege een groot succes! Fashion- en lifestylemerken, variërend van Global Funk tot Bobbi Brown, en van denim boetiek Tenue de Nîmes tot Vodafone, hadden hun meest speciale stukken geselecteerd en uitgestald in een traditionele marktkraam. Fanatieke fashionista's konden zich helemaal uitleven bij Bastiaan's vintage kraam en de modebewuste man zat helemaal goed bij Masculine. Wie zin had in een nieuwe look kon zich bij kapsalon Mooi! en Bobbi Brown laten omtoveren. De stemming zat er goed in met DJ Leroy Rey en DJ Chocolate Brown achter de deks, wat samen met de authentieke architectuur een typische Bazar sfeer creëerde.
"Het was een über-gezellige Bazar met alles erop en eraan. Er waren fantastische labels en er hing zo'n goede sfeer, dat ik nu al uitkijk naar de volgende!" zei Bastiaan van Schaik.
Het fotobeeld van de banners op de Bazar werd verzorgd door Allard Honigh.
Notes to editors
PRESS
Voor meer informatie, email naar bastiaansbazar@fuse-marketing.com. Beeldmateriaal van Diederik de Groot is rechtenvrij down te loaden van de volgende site http://picasaweb.google.nl/diederikdegroot/BastiaanSBazar#
s
De volgende merken stonden op Bastiaan's Bazar
Het grootste denimmerk van Scandinavië Global Funk presenteert een uitgebreide collectie aan van 'baggy' chino's tot tunics. Met schoenenlabel Creative Recreation weet je zeker dat je iets orgineels aan je voeten hebt. Speciaal voor de Bazar biedt dameslabel Birds exclusieve stuks aan. Le Marquis ontwikkelt exclusieve wandbekleding en de laatste collectie is gebaseerd op huiden, texturen en kleuren uit de natuur. Voor fashionista's met een drukke agenda komt designer-united.com met de ultieme shopervaring. Bij B academy kan je van je hobby je beroep maken en binnenkort gaat de workshop Personal Styling van start. Madreperla is kidswear for those who want wow. Verrijk je garderobe met Daryl van Wouw's gloednieuwe najaarscollectie, een ratjetoe aan grafische prints en sporty-chic designstukken. Aan de hand van haar ontwerpen neemt Mada van Gaans je mee naar een idyllische en mystieke wereld. Voor de echte mannen onder ons, presenteert Masculine stoere tassen, designer gadgets en smaakvolle accessoires. Ontdek alles over de rich and famous bij Starlounge, de snelst groeiende celebrity nieuwssite van Europa. De e-publicatie levert content voor MSN in Duitsland, Italië, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Polen en natuurlijk Nederland. In samenwerking met Swarovski, komt Vodafone met een zeer stijlvolle 'bling-a-ring' telefoon, do we need to see more?!
Stylisch en praktisch? Accessoire label Fab. heeft leren tassen, portemonnees, clutches, jasjes, riemen en sieraden die tot de verbeelding van iedere fashionista spreken. Bobbi Brown staat bekend om haar natuurlijke tinten, de beste foundations en concealers en wat precies bij jou past. De make-up artists van Bobbi Brown kunnen je tijdens de bazar laten zien hoe jij je het beste kunt opmaken, welke foundation geschikt is voor jou en natuurlijk nog veel meer tips & tricks. De nieuwste collecties zullen uiteraard gepresenteerd worden. Ben jij op zoek naar die ene perfecte jurk? Haal dan je hart op bij de stand van La Dress. Simone van Trojen's ontwerpen voor dé jurk zijn niet meer weg te denken uit de - inmiddels ook internationale - fashionscene. Speciale aandacht voor ISCOV. Dit bijzondere bags & accessoires merk heeft namelijk haar Europese lancering tijdens Bastiaan's Bazar! Dit energieke, jonge en uitgesproken label is in 2007 opgericht door een multicultureel design team. Attitude is Attitude volgens ISCOV, dat komt van dISCOVer.
Heineken The City presenteert fijne basics en coole asseccoires, maar ook limited collections voor ware fashionista's. Fashion pieces designed by onder anderen Daryl van Wouw, is Heineken the City een stand die je niet mag missen! Tenue de Nîmes, een op denim geïnspireerde boutique, vertegenwoordigd een zeer breed scala aan de meest trendy merken. Alles in de winkel heeft een onderliggende link met jeans en in de wandelgangen spreekt men al over de place-to-be voor high-end denim fashion. Ze beweren voor iedereen een jeans te hebben, dus... sla 'm niet over! Soopl is de leverancier van de Soopl Fashion Trolley. Hét mobiele kledingrek dat internationaal wordt omarmd door de mode-industrie. Natuurlijk mogen monturen en zonnebrillen bij dit evenement niet ontbreken. Ze zijn immers al een poosje modeaccessoire nummer één en Bastiaan zelf zie je zelden zonder zonnebril! Saton Optiek, met drie vestigingen waarvan één in de Amsterdamse Pijp, staat bekend om de geweldige collecties van exclusieve topmerken die deze dag dan ook naar hartenlust bewonderd en gepast kunnen worden. Jong en hip: MOOI! is de happening kapperszaak in Amsterdam Zuid! Label.M is de nieuwste lijn van Toni & Guy, deze must-have producten zijn het nieuwste van het nieuwste op hair styling gebied. Last but not least, Bastiaan maakte met een fantastische vintage collectie de Bazar compleet!