Ingezonden persbericht


EspritXB helpt Eurolines met forse besparing op telefonieverkeer

Amsterdam, 3 september 2009 ­ EspritXB, aanbieder van data- en telecom oplossingen voor de B2B markt maakt bekend een overeenkomst te hebben gesloten voor het leveren van telefoniediensten aan Eurolines.

Peter Bakker, commercieel directeur van EspritXB: ''Als aanbieder van diverse telecomdiensten, zoals VoIP voor het bedrijfsleven, IP-VPN (koppelingen van vestigingen), Mobiele Telefonie, 0800/0900/088 nummers en Internet-access, zijn wij verheugd dat de Eurolines ons heeft uitgekozen als telecomleverancier. Wij kijken uit naar een lange en plezierige samenwerking".

"De reden dat wij voor dienstverlening van EspritXB hebben gekozen was makkelijk", zegt Han Bolluyt, operationeel directeur van Eurolines. "We hebben Compass ICT ingeschakeld, een onafhankelijke ICT advies bureau dat voor ons de diverse aanbieders in kaart bracht. Zij waren in staat om op een transparante manier uit te leggen wat de voordelen zijn om onze telefoniediensten onder te brengen bij EspritXB. We besparen met deze overstap enkele duizenden euro's per jaar."

Over Eurolines
De Eurolines Organisatie is het overkoepelende orgaan van zelfstandige Eurolines partners. Er zijn 32 leden, verspreid over 26 landen. Gezamenlijk vervoeren zij zo'n 3,5 miljoen passagiers per jaar.

Over Compass ICT
Compass ICT is een onafhankelijk leverancier van advies en diensten op het gebied van informatie- en communicatietechnologie. Compass ICT onderscheidt zich door expertise, onafhankelijkheid en transparantie.

Over EspritXB

EspritXB is een onafhankelijke ICT-operator voor zakelijke en not-for-profit organisaties in Nederland. EspritXB maakt gebruik van alle vooraanstaande netwerkproviders en levert daardoor op elke plek in Nederland de best passende infrastructuur en bijbehorende diensten.

De medewerkers van EspritXB zijn specialisten op het gebied van data-, vaste- en mobiele communicatie en ICT.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht