Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Wageningen, 02 september 2009

Ernst Kruize nieuwe directeur Klanten Contact Academie (KCA)

Met ingang van 1 oktober aanstaande is Ernst Kruize (40) benoemd tot directeur van de Klanten Contact Academie (KCA). Hij volgt Mathilde Kuiper op die naar ROC Nijmegen is vertrokken. Kruize verlaat in goede harmonie Call'm, het bedrijf waar hij de afgelopen 3 jaar managing consultant was.

Bij de Klanten Contact Academie zal Kruize zich met name richten op de verdere uitbreiding van het aantal cursisten, dat via de KCA een erkende klantcontact opleiding volgt op MBO3, MBO4 of HBO niveau. Tevens is Kruize verantwoordelijk voor de kwaliteit van de opleidingstrajecten en het opzetten van een kenniscentrum.

Ernst Kruize vertrekt in goede harmonie bij Call'm, waar hij de afgelopen drie jaar actief was als management consultant. Kruize: "Samen met mijn collega's Hans Bach en Sander Spiegelenberg heb ik de markt de afgelopen jaren enorm zien veranderen. Het is mooi om te zien hoe we op deze veranderingen in hebben kunnen spelen door goede diensten te leveren aan steeds meer klanten. Zelfs de recessie hebben we in kansen weten om te buigen."

Desalniettemin maakt Kruize de overstap naar een andere werkgever. Hans Bach hierover: "De wortels van Ernst liggen aan de menskant van dit vakgebied. Bovendien heeft hij erg veel affiniteit met kennisontwikkeling en de professionalisering van de klant contact bedrijvigheid. Wij begrijpen dan ook dat Ernst deze mooie kans aanpakt en wensen hem veel succes in zijn nieuwe functie."



Ingezonden persbericht