Nieuw: "1850 Conference Calling"
02/09/2009 10:14
Trimedia
Hilversum, 2 september 2009 - 1850, de grootste onafhankelijke aanbieder van nummerinformatie in Nederland, introduceert vandaag "1850 Conference Calling".
1850 Conference Calling maakt telefonisch vergaderen een stuk eenvoudiger. Er zijn
maar drie simpele stappen. Stap 1: spreek een 6 - 9 cijferige PIN code en een tijdstip met deelnemers af; Stap 2: bel allemaal 0900 - 1855 (15 cent per minuut); Stap 3: toets de PIN code in en start de vergadering.
Todd Almeida, Director Marketing & Sales: "Deze introductie past in de strategie van
1850. Wij investeren al geruime tijd zeer actief in de Nederlandse telefoniesector. Dat doen wij om voor gebruikers een keuze in aanbod van diensten en prijs te
bewerkstelligen. Verder streven wij ernaar om de kwaliteit van dienstverlening te
optimaliseren en om het aanbod van innovatieve diensten te stimuleren. 1850
Conference Calling is dan ook een logische vervolgstap om onze 1850 klanten
onderscheidend en beter te kunnen bedienen. Deze nieuwe dienst is vooral geschikt
voor telefonisch werkoverleg, en in het bijzonder als deelnemers vanaf verschillende
locaties, zoals bijvoorbeeld vanuit de auto, inbellen."
1850 Conference Calling komt tegemoet aan de concrete behoefte die er in de markt
bestaat. Potentiële gebruikers zijn directiesecretaresses, klein- en middelgrote bedrijven actief in de ICT-sector, consultancybedrijven en internationaal opererende
zakenmensen.
De conference calling markt is grotendeels in handen van de gevestigde grote
telecomaanbieders. Gebruikers worden bij hen geconfronteerd met veel regels,
processen en hoge kosten. De praktijk leert dat een conference call ruim voorafgaand aan het tijdstip van vergaderen moet worden gereserveerd. Registratie is nodig en in de meeste gevallen is het ook noodzakelijk eerst een contract af te sluiten met de betreffende leverancier. Dan bestaat er nog het fenomeen dure inbelnummers. Met 1850 Conference Calling behoort dit alles tot het verleden.
(einde bericht)
Over 1850 Nummerinformatie
1850 B.V. zet de onafhankelijke informatiedienst voor telefoonnummers "1850" in de
markt. 1850 startte deze dienst nadat het Ministerie van Economische Zaken besloot 118 nummerinformatie per 1 april 2007 op te heffen. 1850 Nummerinformatie speelt in op de behoefte van consumenten en zakelijke bellers aan meer mobiele assistentie van hoge kwaliteit en nieuwe services. Bellers kunnen, indien gewenst, direct worden doorverbonden. Daarnaast wordt het gevonden nummer en eventueel) het bijbehorende zakelijke adres via een gratis sms-bericht nagestuurd.
1850 doorbrak en doorbreekt nog steeds monopolie-situaties. Er worden strategische overnames en samenwerkingsverbanden aangegaan zoals de overname van Vodafone Nederland - 1800 Nummerinformatie - in juni 2009. En er zijn nieuwe diensten geïntroduceerd zoals 1850.nl. Om de kwaliteit van dienstverlening aan klanten te kunnen waarborgen zijn er bovendien eind 2008 en begin 2009 twee 1850 Contact Centers opgericht in volledig eigen beheer.
Het 1850 hoofdkantoor is gevestigd aan de Utrechtseweg 8 in Hilversum.
http://www.1850.nl