Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Amsterdam, 1 september 2009
Vanwege verdere groei versterkt Design Bridge, international branding agency, haar team met de volgende benoemingen:
Isabel Son --- Brand Strategy Director (lid van het management team)
Isabel is een senior all-round marketing strateeg met meer dan 20 jaar ervaring in brand- & marketingstrategie en consumentengedrag. Zij werkte voor klanten als Heineken, Sara Lee, Unilever, Honig, Ford, Jaguar, KPN Telecom Nederland, VNU en Swiss Air. Alvorens haar komst naar Nederland werkte Isabel bij Ogilvy Mather in Londen als Global Brand Director. Daarvoor werkte zij voor ABN AMRO en Numico Global, de Young & Rubicam Group, Gillette International en Revlon International (allen in London) en Unilever Personal Products (in Parijs en Nederland). Bij Design Bridge zal Isabel leiding geven aan het brand strategy en innovatie team.
Denise Faraco --- Associate Creative Director
Denise Faraco, voormalig Creative Team Head bij Design Bridge is nu benoemd tot Associate Creative Director. Denise gaat in haar nieuwe rol de creatieve teams verder ondersteunen bij de doorvertaling van merkstrategie naar creatieve strategie.
Een foto van Isabel Son en Denise Faraco vindt u in de bijlage.
Design Bridge is een internationaal branding agency gespecialiseerd in het ontwikkelen, herpositioneren en creëren van merken. Opgericht in 1986, met vestigingen in Amsterdam, Londen en Singapore, heeft Design Bridge de afgelopen jaren voor een breed scala aan klanten haar expertise ingezet op het vlak van innovatie, merkstrategie, merkidentiteiten en verpakkingen. Design Bridge opereert vanuit haar kantoor in Nederland in ruim 40 landen met meer dan 50 werknemers waarvan 14 verschillende nationaliteiten. Opdrachtgevers zijn o.a. FrieslandCampina, dance4life, Unilever, Sara Lee, TNT, Heinz en Heineken Int. Design Bridge heeft voor haar werk een groot aantal effectiviteit- en creativiteit awards gewonnen.
---