Ingezonden persbericht
Persbericht
Netivity viert tienjarig bestaan
Zwolle, 1 september 2009 - Netivity, specialist in functioneel ontwerp en technische realisatie van webtoepassingen viert op vier september haar tienjarig bestaan. Vanaf het begin tot nu heeft Netivity meer dan 1500 projecten opgeleverd voor circa 200 klanten. De omzet van de webbouwer is uitgegroeid tot twee miljoen euro per jaar. Vooral de laatste jaren kenmerken zich door een sterke groei voor de van origine Zwolse organisatie. Dit leidde onder andere tot de opening van een tweede vestiging in Groningen, begin 2009.
Netivity heeft grote namen onder haar klanten zoals Connexxion, Kijkshop, Scapino, BGN, Perry Sport, Delta Lloyd en Traffic Support. Recent heeft Connexxion gekozen voor Netivity als leverancier voor een groot gedeelte van haar internet uitingen.
Het betreft de diverse websites van de organisatie en een bedrijfsbreed intranet voor de meer dan 16.000 personeelsleden. Begin dit jaar heeft Netivity het nieuws nog gehaald omdat de webwinkel van Scapino, als eerste van alle webwinkels, voldeed aan de laatste eisen van de 'Thuiswinkel Waarborg'. Netivity heeft zich de laatste jaren vooral gespecialiseerd in het opzetten van complexe webwinkels en intranetten. Daarbij speelt gebruikersvriendelijke content management een grote rol: de klant heeft alle tools in handen om de webapplicatie helemaal naar wens te vullen.
Dick Hammer, directeur Netivity: "Erg trots ben ik op de inzet en betrokkenheid van de medewerkers: ons kapitaal. Het aantal klanten groeit en dat heeft tot gevolg dat ook onze organisatie meegroeit. Dit tienjarige bestaan moeten we vieren. Daarom gaan we in september met het hele team een stedentrip naar Antwerpen maken."