Ingezonden persbericht
Vrouwelijkheid scoort in het bedrijfsleven
Een vrouw staat gemiddeld één heel jaar van haar leven voor haar
kledingkast te twijfelen wat ze aantrekt.
Vrouwen hebben blijkbaar moeite met het matchen van hun binnen- en
buitenkant.
Voor al die twijfelende vrouwen is er een oplossing: Deux Pièces.
Dit nieuwe bedrijf dat op 1 september aanstaande de deuren opent,
helpt vrouwen door middel van professionele coaching zich goed te
voelen en de juiste buitenkant te kiezen.
Met deze coaching vinden vrouwen de kleding die echt bij ze past.
Bijzondere combinatie: een gat in de markt
De bijzondere combinatie is de creatie Sylvia Duijm.
Sylvia Duijm is al jaren succesvol coach op het gebied van levens-en
loopbaanvragen. Haar expertise heeft ze opgedaan door te werken
als communicatietrainer, mentor en empowermentcoach.
Bovendien is Sylvia ontwerper en fashionista.
Deze unieke kennis past zij toe in haar bedrijf Deux Pièces.
Een deux pièces is het vrouwelijke mantelpak, met rokje of jurk.
Zakelijk succes
"Je kleding verraadt wie je bent", zegt Sylvia Duijm.
Zij heeft gezien en ervaren dat als je er goed uitziet de deuren voor
je open gaan. Ze weet dat het effectief is om je vrouwelijke
talenten aan te wenden voor zakelijk succes.
Helaas denken nog teveel vrouwen dat ze zich moeten aanpassen aan
de mannencultuur, terwijl ze juist op hun vrouwelijke kwaliteiten zijn
geselecteerd. Vaak dragen zij een vrouwelijke variant op het
mannenmaatpak.
"Fout", zegt Sylvia Duijm, "Want vrouwelijkheid scoort!".
Verschillend onderzoek bevestigt dit inmiddels.
Het resultaat is opmerkelijk. Vrouwen voelen zich beter, ze krijgen
meer zakelijk succes en ze zien er vrouwelijker uit dan ooit.
Zichtbaar vrouwelijk talent
Bovendien zijn er vele bedrijven op zoek naar vrouwelijk talent.
Vaak kunnen zij de talentvolle vrouwen niet bereiken. Als vrouwen
zich beter kunnen laten zien doordat zij gesterkt zijn door
zelfvertrouwen en zelfbewustzijn, en als zij de juiste kleding aan
hebben, staat niets hen meer in de weg!
Een Deux Pièces op maat werkt beter.