PERSBERICHT
SNT kiest bewust voor vakkennis van Tele'Train
De volgende stap in SNTop-college
Tele'Train en SNT tekenen een nieuwe samenwerkingsovereenkomst voor een gedeelte van het middelmanagement programma. Alle teammanagers volgen dit speciaal door SNT vervaardigde opleidingsprogramma gericht op het op topniveau kunnen uitvoeren van managementkerntaken. De kennis over en het ontwikkelen van talent op het gebied van dagmanagement (o.a. trafficmanagement) zijn belangrijk in dit programmaonderdeel dat Tele'Train voor, door en met SNT samen heeft ontwikkeld.
Het volwassen worden van de contactcenter markt en de huidige economische situatie brengen met zich mee dat de eisen die partijen stellen aan de partner waaraan zij uitbesteden steeds hoger worden. SNT wil het beste contact center zijn en blijven en de verwachtingen van haar opdrachtgevers telkens opnieuw overtreffen. De middelmanagementlaag is hierin een kritische succesfactor. Juist voor deze groep heeft SNT het Excellent@Management programma opgezet, waarin het COPC gedachtegoed en de COPC normen de rode draad vormen.
Met behulp van gezamenlijk ontwikkelde E-learning modules, klassikale trainingen, persoonlijke coaching en simulatie zal Tele'Train de SNT teammanagers opleiden op die gebieden van contact center management en workforce management die relevant zijn voor een optimale dagsturing. Door deze kennis en ervaring te borgen in de organisatie beoogt SNT ook in de toekomst de verwachtingen van haar opdrachtgevers te blijven overtreffen. "Wij zien kwaliteit als het evenaren en overtreffen van de klantverwachting, door deze opleiding wil SNT haar managers nog beter in staat stellen dit te blijven verwezenlijken", aldus Daniëlle Morf manager Training & COPC bij SNT.
Over SNT
SNT is Nederlands langst bestaande contactcenter (oprichting in 1985) en expert in multichannel klantcontactafhandeling. Met 3 vestigingen en meer dan 2.000 medewerkers is SNT één van de grootste facilitaire contactcenters in Nederland. De organisatie zorgt ervoor dat opdrachtgevers effectief klantcontact kunnen opbouwen en onderhouden door het bieden van onder andere in- en outbound bellen, e-mailafhandeling, data entry en complementaire diensten. Vooraanstaande bedrijven in de segmenten Finance, Verzekeringen, Retail, Media, Utility, Travel, Overheid, Zorg, ICT en Telecom laten hun klantcontacten door SNT afhandelen. Voor hen boekt SNT belangrijke resultaten in de balans tussen kosten en klanttevredenheid, het genereren van inkomsten uit inkomend klantcontact en het verhogen van de conversie op telemarketingcontacten. Daarnaast was SNT het eerste Nederlandse bedrijf met een COPC-certificering (internationale standaard voor kwaliteitsmanagement in contactcenters) en is zij momenteel het enige facilitaire contactcenter met deze certificering. In 2008 won SNT de NCCA Sales Award voor haar propositie klantprofilering en in 2009 won SNT de NCCA Partnership Award voor de jarenlange samenwerking met ING (voorheen Postbank). Voor meer informatie, bezoek
Over Tele'Train
Tele'Train onderscheidt zich door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat vanuit de visie; 'Het verschil zit in de mens'. De rendementsverbetering van uw klantcontact zit veelal in uw eigen mensen! Vanuit haar missie: 'rendementsverbetering door optimale klantinteractie' staat Tele'Train voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten. Wilt u weten wat Tele'Train voor uw contactcenter kan betekenen? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op via
----------