Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Zwolle, 27 augustus 2009

Cedeo-erkenning voor Educatieve Academie GH
Klant zeer te spreken over inhoud en persoonlijke aanpak

Klanten van de Educatieve Academie van de Gereformeerde Hogeschool (GH) zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek van de onafhankelijke keuringsinstantie Cedeo. Na de lovende accreditatie van de pabo van de GH haalt de Educatieve Academie ook voor adviesdiensten een hoog rapportcijfer op kwaliteit.

Cedeo
Een cedeo-erkenning is een officiële erkenning over klanttevredenheid. Om als organisatie voor die erkenning in aanmerking te komen, stelt Cedeo dat minstens 80% van de door hen benaderde opdrachtgevers 'tevreden tot zeer tevreden' moet zijn over de samenwerking en de geboekte resultaten. De Educatieve Academie scoort met ruim 93% bijzonder hoog.

Inhoudelijk goed
Het Cedeo-rapport laat zien dat klanten zeer te spreken zijn over onder meer de uitvoering, de deskundigheid van adviseurs en begeleiders, het relatiebeheer en de projectuitvoering en samenwerking. Suzan Koning, manager van de Educatieve Academie is blij met het resultaat. "Als je klanten - ook tegen een onafhankelijke instantie - zeggen dat je inhoudelijk erg goed bent en de persoonlijke aanpak zeer waarderen: daar geniet ik van! Onze opdrachtgevers herkennen ons in onze christelijke identiteit. We voelen ons met elkaar verbonden omdat we geloven in ons werk en dat ook willen uitstralen in onze betrokkenheid. Onze opdrachtgevers mogen van ons een hoge kwaliteit verwachten. We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat we genieten bij onze klanten en we gaan aan de slag met het punt 'organisatie en administratie'. Ik denk dat we op dat onderdeel nog kunnen verbeteren", aldus Koning.

EINDE PERSBERICHT