Canon business centers kiezen voor relyon service management


NOOTDORP, 20090827 -- Acht Canon Business Centers in Nederland hebben besloten de serviceafdeling te automatiseren met Relyon Service Management. Canon Business Centers zijn verantwoordelijk voor de levering van hoogwaardige Canon-producten en ICT-oplossingen op het gebied van kantoorautomatisering en documentmanagement voor kantoren en professionele printbedrijven.

Als onderdeel van Canon's strategie om haar klantgerichtheid te versterken heeft Canon Nederland heeft onlangs besloten de serviceverlening vanuit de Canon Business Centers te laten plaatsvinden, waar dat voorheen nog vanuit het hoofdkantoor gebeurde. Door alle facetten van de dienstverlening onder één dak te brengen, kan Canon haar klanten in hun eigen regio nog beter en sneller van dienst zijn.

Met de volledig geïntegreerde weboplossing van Relyon kiezen de Business Centers van Canon één partner voor acht CBC's. De samenwerking met Reylon Service Management zorgt voor verhoging van de productiviteit van de service- en onderhoudsmedewerkers. Tegelijkertijd worden administratie en facturering zo efficiënt mogelijk afgehandeld. "Doordat de serviceafdeling van onze business centers bij één en hetzelfde loket wordt ondergebracht, kunnen we onze klanten een uniform en hoogwaardig niveau van dienstverlening garanderen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we in Relyon Service Management een partner hebben gevonden die in staat is aan onze hoge eisen op het gebied van service te voldoen", aldus Peter Bos, directeur van het Canon Business Center in Amsterdam Noord-West.


- EINDE PERSBERICHT -

Over Relyon Service Management B.V.
Relyon Service Management levert hoogwaardige oplossingen op het gebied van servicemanagement. Het bedrijf is onderdeel van Relyon IT Solutions, dat is opgericht in 2001 en gevestigd in Nootdorp. Relyon Service Management beschikt over een jarenlange ervaring in de ontwikkeling van kwalitatieve oplossingen voor servicegerichte bedrijven op basis van gestandaardiseerde modulaire webapplicaties. Haar oplossingen zijn volledig toegesneden op de specifieke processen, het management en gebruikers van klanten. Relyon IT Solutions ondersteunt ondernemingen onder meer bij het stroomlijnen van hun serviceorganisatie, het bevorderen van samenwerking tussen binnen- en buitendienst en de optimale aansturing van servicemedewerkers en franchisenemers.





Ingezonden persbericht